Moim zdaniem pierwszy błąd jest w teksturowaniu bytu spritem. Nie możesz rozwiązać tego modelem? Nic dziwnego, że nie działał moduł który podrzuciłem, bo wymagane są rzeczywiste hitboxy bytu.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
"czy da się" użyć rotacji na bbox'ie bytu
#21
Napisano 09.01.2015 17:23
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#22
Napisano 09.01.2015 23:56
Sprawdze jak byt zachowa się podczas teksturowania modelem, i dam znać.
#23
Napisano 10.01.2015 00:39
// nie moge edytować.
To samo. Może komuś pomoże info, iż pev_solid = SOLID_SLIDEBOX
#24
Napisano 10.01.2015 10:06
uzyj SOLID_BBOX albo SOLID_BSP.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#25
Napisano 10.01.2015 13:26
Przy bbox jest to samo, a box zaraz sprawdzę.
//To samo.
Jak zrobić to w oparciu na BSP ? Podesłał by ktoś odpowiednie pliki ?
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 10.01.2015 13:45
#26
Napisano 11.01.2015 00:54
Solid BSP mają byty stworzone podczas tworzenia mapy (tylko te solidne) i używanie tej wartości, przynajmniej w moim przypadku, sprawiało jedynie problemy.
#27
Napisano 11.01.2015 01:18
Problemy ja rozkminie (jak zresztą wiele innych "niemozliwych" rzeczy ), ale chodzi o sam sposób...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych