Wlasnie juz troche kodu napisalem i twoj sposob tez nie zadziala poniewaz pobierze wszystkie enty dookola mnie. Oczywiscie warunek sie spelni ale i tak zacznie usuwac te enty ktore znalazl ,zaczynajac ode mnie.
public destroy_ent(id)
{
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = -1
while((ent = find_ent_in_sphere(ent,origin,200.0)) !=0)
{
if(ent > 32)
{
new b = find_ent_by_class(-1,"Moja_nazwa");
server_print("%d", b);
new nazwa_klasy[32]
entity_get_string(bulba, EV_SZ_classname, nazwa_klasy, 31);
server_print("%s", nazwa_klasy);
if(ent == b)
remove_entity(b);
}
}
}
Ten kod dziala ale nie za bardzo mi on odpowiada. Bo tworzac 4 takie same byty musze je usuwac po kolei. Nie moge zaczac usuwanie od konca poniewaz ent != b.