Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Team Balancer Manager

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#21 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.06.2015 11:52

Jeszce jedno pytanie. Gracz jest żywy w momencie przerzucenia?
sebul (21.06.2015 15:11):
Właśnie niedawno grałem na swoim serwerze i akurat ktoś wszedł, więc plugin zaczął działać i jak mnie z TT do CT przerzuciło to mogłem kupić defuser. Jaką wersję sm i metamoda masz? Bo zauważyłem, że nie ma problemów z działaniem na nowszych wersjach, więc jak coś wgraj najnowszą wersję, nawet 1.8 (bo jest wersja dev) i wtedy sprawdź. Dodatkowo możesz też sprawdzić tą wersję pluginu -> https://bitbucket.or...fix/defuser.zip bo zmieniłem przerzucanie gracza gdy ten jest martwy, ale raczej to nie powinno mieć wpływu na problem z tym defuserem.

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#22 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 04.07.2015 11:04

Mógłbyś przerobić dla mnie ten plugin, bo tak jak pisałem wyżej mam problem z kompilacja.

Chodzi mi o to żeby nie było w ogóle wiadomości o tym, że gracz został przerzucony, sprawdzam drużyny itd. i jakbyś mógł ustawić blokadę zmiany drużyn.


  • +
  • -
  • 0

#23 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.07.2015 20:55

Przerób sam, wystarczy że będziesz kompilował kompilatorem z wersji SM <1.7.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#24 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.06.2016 20:15

Dodany cvar "sm_tbm_limit_admins", którym można wyłączyć automatyczne przerzucanie graczy (wtedy będzie tylko info dla adminów), jeśli na serwerze są jacyś admini (opis w pierwszym poście).
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#25 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.07.2016 17:46

Jestem w trakcie przepisywania tego pluginu zgodnie z nowymi standardami jakie są w sm 1.7 i już pierwsza wersja powstała. Mógłby ktoś przetestować?
Paczka: https://bitbucket.or...date/sm-1.7.zip
sebul (26.07.2016 23:56):
Ktoś sprawdzał?

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#26 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.07.2016 00:18

Sprawdziłem sebul wersję z 1.7 na sourcemodzie 1.8 i stwierdzam że przerzucanie graczy odbywa się strasznie rzadko. Na 10 meczy tylko mnie skrypt przeniósł z 2-3 razy.


  • +
  • -
  • 0

#27 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.07.2016 11:37

Bardziej chodzi mi o to czy plugin po prostu działa, a to jak przerzuca graczy, to wszystko jest do ustawienia w cvarach, np.:
- jak często ma przerzucać graczy
- jak często może przerzucać tego samego gracza
- czy ma bardziej agresywnie reagować
Dodatkowo tu nie chodzi o to, żeby plugin przerzucał graczy jak najczęściej, a o to, żeby drużyny były w miarę możliwości wyrównane. Ogólnie mam rozumieć, że plugin działa i nie rzuca jakimiś błędami?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#28 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.07.2016 16:13

Tak, plugin działa, nie wywala błędów ale tak jak pisałem wcześniej, nie chce balansować drużyn. Wczoraj robiłem test w kilka osób i z wynikiem 9:0 TBM nie robił nic.

 

EDIT: A jednak coś mam

 

L 07/31/2016 - 17:32:49: [SM] Plugin "sm_tbm.smx" encountered error 23: Native detected error
L 07/31/2016 - 17:32:49: [SM] Invalid timer handle c080100 (error 3) during timer end, displayed function is timer callback, not the stack trace
L 07/31/2016 - 17:32:49: [SM] Unable to call function "ShowTeamPanel" due to above error(s).
 

  • +
  • -
  • 0

#29 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 31.07.2016 17:27

Co do błędu, sprawdź teraz (ten sam link do pobrania), a jeśli chodzi o balansowanie, to proszę wrzucić logi z "addons/sourcemod/logs/sm_tbm/". Generalnie to że jest 9:0 to też nie ma większego znaczenia, tutaj muszę wiedzieć chociażby kto w jakiej drużynie był, bo np. jeśli w przegrywającej drużynie jest 1 czy 2 graczy z najlepszymi statami, to wtedy plugin nie musi koniecznie reagować, chyba że "wyliczy" inaczej, dodatkowo im więcej graczy, tym lepiej, więc test na 3-4 czy nawet 8 graczach nie odzwierciedli dokładnie to jak plugin działa.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#30 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.07.2016 17:37

Log z zeszłego dnia.

http://wklej.org/id/2775636/txt/


  • +
  • -
  • 0

#31 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 31.07.2016 18:15

Z tego co widzę, to testowałeś to na botach, graczy było 2-3, więc plugin ma bardzo ograniczone pole działania, bo boty nie są brane pod uwagę.

Daj znać, czy ten błąd w logach dalej będzie.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#32 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 31.07.2016 20:06

Z tego co widzę, to testowałeś to na botach, graczy było 2-3, więc plugin ma bardzo ograniczone pole działania, bo boty nie są brane pod uwagę.

Daj znać, czy ten błąd w logach dalej będzie.

Pomyliłem log http://wklej.org/id/2775741/


  • +
  • -
  • 0

#33 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.08.2016 18:44

=== No change would improve team balancing. ===
Jest jakiś babol przy liczeniu kogo przerzucać, aktualnie trochę nie mam jak tego ogarnąć, ale jak tylko będę mógł to się tym zajmę.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#34 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2016 10:29

Po dzisiejszym update CS:GO plugin na sourcemodzie w wersji 1.8 powoduje crashe serwera, wystarczy iż ktokolwiek wejdzie na serwer i już leci crash ;/


  • +
  • -
  • 1

#35 Masterx

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 06.08.2016 13:07

Po dzisiejszym update CS:GO plugin na sourcemodzie w wersji 1.8 powoduje crashe serwera, wystarczy iż ktokolwiek wejdzie na serwer i już leci crash ;/

 

U mnie dokładnie tak samo. 


  • +
  • -
  • 0

#36 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.08.2016 20:40

Można prosić o logi po tych crashach?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#37 Masterx

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 08.08.2016 22:22

Można prosić o logi po tych crashach?

 

W konsolce wywala tylko segmentation fault, a w logach nic nie ma.


  • +
  • -
  • 0

#38 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.08.2016 09:35

U mnie nie ma crashy więc coś leży u was.


  • +
  • -
  • 0

#39 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2016 21:22

U mnie nie ma crashy więc coś leży u was.

 

Wybacz, ale po aktualizacji CS:GO, która wyszła bodajże5 sierpnia, bez zmiany czegokolwiek w SM, plugin nie działał i powodował insta-crashe.

Sprawdzę zaraz czy coś się zmieniło oddzielnie na SM 1.7 i oddzielnie na SM 1.8


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#40 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2016 14:16

Dzisiaj sprawdziłem na obu SMach działa bez problemu.. Nie wiem dlaczego wtedy po update nie chodził
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych