Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
CS:GO w CS:1.6 ?
#1
Napisano 30.12.2014 00:42
a co do skinow na poczatek by sie mialo podstawowe skiny i zrobic sklep za fragi i np za 200 fraguw mozna by se bylo kupic nowy skin a od 1000 fraguw skin noza pod komenda /mojemodele wybieralo by sie skin na dana bron jak by sie mialo kilka zakupionych
a nakleiki tez by sie moze jakos dalo ? Mam nawet pomysl jak by to wygladalo
dalo by sie zrobic gomod do cs 1.6 czy tylko bujam w oblokach o 1 rano ? :-D
#2
Napisano 30.12.2014 00:54
Witam mam pytanie czy dalo by sie na serwer cs 1.6 wgrac mapy z cs go ? I wgralo by sie jakies fajne skiny z cs 1.6 menu zakupu broni przerobic na podobny na cs go
a co do skinow na poczatek by sie mialo podstawowe skiny i zrobic sklep za fragi i np za 200 fraguw mozna by se bylo kupic nowy skin a od 1000 fraguw skin noza pod komenda /mojemodele wybieralo by sie skin na dana bron jak by sie mialo kilka zakupionych
a nakleiki tez by sie moze jakos dalo ? Mam nawet pomysl jak by to wygladalo
dalo by sie zrobic gomod do cs 1.6 czy tylko bujam w oblokach o 1 rano ? :-D
Jak przeportujesz to proszę bardzo.
Bezpośrednio niczego nie przeniesiesz bo to całkiem inne silniki.
Napisać takie rzeczy się da, co do modeli, chyba już są narzędzia do portowania.
A co do map, to nie mam bladego pojęcia czy da się jakoś mapę przeprotować czy trzeba na nowo ją robić.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#3
Napisano 30.12.2014 00:54
Modele skinów da się podmienić , nie wiem jak z mapami.
#4
Napisano 30.12.2014 01:27
Naklejek na 100% nie zrobisz.
Modele z CS:GO są dostępne w wielu miejscach w necie już.
Z mapami raczej nie przeportujesz, trudna sprawa. Trzeba od nowa robić, razem z konfiguracją radów (oświetlenia), modelami no i oczywiście texturami (*.wad, z czego maksymalna rozdzielczość tekstury w silniku GoldSrc to 512x512 w mapach).
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#5
Napisano 30.12.2014 02:05
O mapach zapomnij, przecież jak GoldSource zobaczy jedną skrzynke z CS:GO to sie scrashuje raz na zawsze
Dam Ci dobrą radę, kup sobie CS:GO
Edit: przykładowa paczka modeli z Globala pod 1.6: http://cs.gamebanana.com/skins/128334
Porównajcie sobie polygony. Siemanko.
Użytkownik psilocybe edytował ten post 30.12.2014 02:07
#6
Napisano 30.12.2014 11:28
dalo by sie zrobic gomod do cs 1.6
Co to jest ten gomod?
#7
Napisano 30.12.2014 11:42
Gomod = Global Offensive Mod
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#8
Napisano 30.12.2014 11:57
Powiem Ci ziomek że o tej samej godzinie dzisiaj w nocy oglądając film i wpadłem na identyczny pomysł Tylko ja domysliłem się że naklejki i mapy nie przejdą, w głowie to była raczej koncepcja na plugin niżeli cały mod I fragi zamienić na walute
#9
Napisano 30.12.2014 12:13
A tak serio, to naklejkami można zrobić tak, że po prostu zrobi się jeden submodel, który będzie zawierał np. 10 naklejek i np. po wpisaniu jakiejś tam komendy ustawi nam np. naklejkę z VP.
A co do skrzynek, można zrobić tak, że na serwerze masz zapis nvault, raz na tydzień np. na koniec mapy wypadają Ci skrzynki, jakieś proste losowanie ( no bez pokazywania broni ), szansa jedna na ileś tam i po tym gracz może np. Użyć sobie modelu X od X broni w zależności, co wylosował.
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 30.12.2014 12:14
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#10
Napisano 30.12.2014 12:17
A tak serio, to naklejkami można zrobić tak, że po prostu zrobi się jeden submodel, który będzie zawierał np. 10 naklejek i np. po wpisaniu jakiejś tam komendy ustawi nam np. naklejkę z VP.
A co do skrzynek, można zrobić tak, że na serwerze masz zapis nvault, raz na tydzień np. na koniec mapy wypadają Ci skrzynki, jakieś proste losowanie ( no bez pokazywania broni ), szansa jedna na ileś tam i po tym gracz może np. Użyć sobie modelu X od X broni w zależności, co wylosował.
ale ze cs ma ograniczenia co do precachowania to Ty wiedz, po co robić CS'a w CS'ie, przy takich ograniczeniach jeszcze.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#11
Napisano 30.12.2014 12:47
A tak serio, to naklejkami można zrobić tak, że po prostu zrobi się jeden submodel, który będzie zawierał np. 10 naklejek i np. po wpisaniu jakiejś tam komendy ustawi nam np. naklejkę z VP.
A co do skrzynek, można zrobić tak, że na serwerze masz zapis nvault, raz na tydzień np. na koniec mapy wypadają Ci skrzynki, jakieś proste losowanie ( no bez pokazywania broni ), szansa jedna na ileś tam i po tym gracz może np. Użyć sobie modelu X od X broni w zależności, co wylosował.
ale ze cs ma ograniczenia co do precachowania to Ty wiedz, po co robić CS'a w CS'ie, przy takich ograniczeniach jeszcze.
No ale chyba nie ma aż takich ograniczeń, by nie można było zprecachować 40 submodeli? No to może w takim razie bez naklejek, tylko submodele jako grafika od różnych skinów.
Zresztą czytałem gdzieś na alliedach kiedyś, że te ograniczenia można zmniejszyć.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#12
Napisano 30.12.2014 12:57
Patologia
#13
Napisano 30.12.2014 13:28
#15
Napisano 30.12.2014 13:49
a czy jest możliwość podmiany konkretnej txt konkretnemu modelowi za pomocą pawna ?
jeśli tak to naklejki są do zrobienia
#16
Napisano 30.12.2014 15:18
Nwm czy to jakieś zjawisko paranormalne, ale ostatnio myślałem p tym samym. Po głębszych domyśleniach, tak na chłopski rozum od razu wiadome mi było że mapy nie podejdą. Co do modeli, jest pełno na gamebana takich co możesz je sobie wgrać i będą, niektóre są niemal identyczne jak z GO. A jak chodzi o naklejki, to raczej by musiałyby odrębne modele broni z naklejonymi naklejkami. Inaczej chyba nie przejdzie.
#17
Napisano 30.12.2014 15:26
@up
Ewentualnie submodele, ale za dużo by ich było na każdą możliwą naklejkę w każdym miejscu.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#18
Napisano 18.04.2015 17:23
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych