#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Rambo(Premium)";
new const opis[]    = "Widzi niewidzianych i ma eliminator rozrzutu.";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "EmiLowaTy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
 
public PreThink(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
        
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
    if(ma_klase[id])
        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
 
{
 
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
 
return;
 
 
 
if(!ma_klase[host])
 
return;
 
 
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
 
}
 
					
					
					
				
 
				
				
				
	
	Na pytania na GG odpowiadam za darmo.
Tworzę perki, klasy, klasy z awansami i inne rzeczy na Cod'a. Także sklepy, rzeczy na Jailbreak, edycje pluginów i coś tam jeszcze umiem  
Moje GG: 5866230
Sprzedam: Paczkę CodMod 301 lvl + awanse (Unikat)! Klasy z awansami (6 awansów), system Euro, Misje, 245 Perków, Unikalny Sklep. Więcej informacji na GG!