Witam proszę o wykonanie kilku klas
Raptor
Int 0
Hp 10
Wytrz 5
Kond 15
M4 1/4 NA ZARESPIENIE SIE NA RESPIE WROGA UBRANIE WROGA +10DMG Z M4
Arnold[Premium]
Int 10
Hp 5
Wytrz 5
Kond 20
Famas 5 sekund nieśmiertelności +20 dmg z famasa x2 skok
Admin level G
Gienek
Int 0
Hp 40
Wytrz 10
Kond 10
MAC10 i 1/7 na natychmiastowe zabicie 1/5 na odbicie pocisku
Retry
Int 0
Hp 10
Wytrz 5
Kond 20
AK 47 1/5 NA OŚLEPIENIE WROGA 1/4 Z HE
+ co jest źle zrobione w tej klasie? Chce żeby klasa miała 30 HE 1/3 na zabicie z nich premium adminlevel G
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Granaciarz[Premium]";
new const opis[] = "Dostaje 30 granatow (HE) co runde i ma z nich 1/3 na zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(!ma_klase[id]) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 30);
}


Dodatki SourceMod






Raptor.amxx







