Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasa 201 lvl - Nie działa 1/1


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan Janusz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 29.12.2014 22:17

Witam tak jak w temacie dodałem klase kapitan na serwer

Ogólnie fajnie wszystko testowałem na około 100 zabić 100 było za 1 razem

 

Jednak gracz mi dziś napisał że nie zawsze mu to wchodzi nie wiem gdzie lezy problem , pewnie w zle napisanej klasie

 

Moze ktos sprawdzic kod i pomoc ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define DMG_HE (1<<24) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan (Klasa premium)";
new const opis[] = "1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z  Awp i 1/2 szansy z  He";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		if(weapon == CSW_AWP && !random(1))
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 29.12.2014 22:32

łap:

Załączone pliki


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 29.12.2014 22:35

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 Pan Janusz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 31.12.2014 11:13

łap:

 

Działa , jednak teraz gracze widzą że 2x zabili 1 osobe

Dasz rade naprawic ?


  • +
  • -
  • 0

#4 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 31.12.2014 12:35

 

łap:

 

Działa , jednak teraz gracze widzą że 2x zabili 1 osobe

Dasz rade naprawic ?

 

Wątpie że to przez kod użyty w klasie... Ale sprawdź teraz.

Jeżeli będzie tak samo, to  nie wina klasy.
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych