Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.12.2014 18:51
Wszystkie klasy Pod flagą T admin lvl H
Supermen (Premium)
Posiada 10sekund nieśmiertelności , 1/15 że zamrozi wroga (Zamrożenie trwa 5sekund, M4 I AK, 1/4 z HE 5skoków.
Batman (Premium)
Posiada +20 obrażeń z m4 ,1/2 ze scouta, 10%widzialności na kucaka, 15skoków
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.12.2014 19:37
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Batman (premium)";
new const opis[]    = "Posiada +20 obrazen z m4 ,1/2 ze scouta, 10%widzialnosci na kucaka, 15skokow ";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 70;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Batman (premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;
 
}
 
 
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 15;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
 
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
return HAM_HANDLED;
}
 
Zmień sobie tylko kod ze statystykami i ustaw ze wszystkich broni 1/2 na scouta.
Musisz też dodać +20 z M4, ale to proste.
Sam mogłeś to wygenerować ![]()
Użytkownik Stefcio edytował ten post 29.12.2014 19:39
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.12.2014 20:06
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.12.2014 20:15
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.12.2014 22:23
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.12.2014 23:13
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
		
		
		
			Klasa
		
		Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Klasa
		
		[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
||
		
		
		
			Klasa
		
		Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Klasa
		
		[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty










