Witam, chciałbym aby klasa miała to co Predator sajjuka mianowicie niewidke po naciśnięciu [E] tyle, że na 3 sek. i zwiekszone obrazenia o 11% z M3
Statystyki losowe sam sb ustawie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.12.2014 19:50
Witam, chciałbym aby klasa miała to co Predator sajjuka mianowicie niewidke po naciśnięciu [E] tyle, że na 3 sek. i zwiekszone obrazenia o 11% z M3
Statystyki losowe sam sb ustawie
Napisano 18.12.2014 13:58
daj linka do klasy do ci zrobię
Napisano 18.12.2014 14:34
Napisano 18.12.2014 15:05
Yhm, jakoś sb poradziłem jeżeli ktoś chciałby wgrać u siebie tą klase to trzymajcie SMA Można zamknąć
/* Plugin generated by AMXX-Studio */#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#define CZAS_GODMOD 3 //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Rusher";new const opis[] = "Po nacisnieciu (e) ma 3 sekund calkowitej niewidzialnosci oraz ciche kroki [ wikeszy dmg ]";new const bronie = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);new const zdrowie = 10;new const kondycja = 25;new const inteligencja = 5;new const wytrzymalosc = 15;new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
show_dhudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 3 sekund^nWyrznij przeciwnikow!");
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 6);
set_user_footsteps(id, 1);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_M3)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik Kaski8 edytował ten post 18.12.2014 15:07
Napisano 18.12.2014 17:17
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych