Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam 2x - pluginy na JB . Zwiazane z soundem .
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 17.12.2014 17:10
// Powinno trybic ^^
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new g_CtKillSound[] = "misc/jailbreak/kill_sound.mp3";
new g_BuntSound[] = "misc/jailbreak/bunt_sound.mp3";
new g_PrzywitajGraczaSound[] = "misc/jailbreak/przywitaj_sound.mp3";
new bool: g_BuntRozpoczety;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public plugin_precache(){
precache_sound(g_CtKillSound);
precache_sound(g_BuntSound);
precache_sound(g_PrzywitajGraczaSound);
}
public RoundStart()
g_BuntRozpoczety = false;
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(!is_user_connected(this) || is_user_connected(idattacker) )
return HAM_IGNORED
if(get_user_team(idattacker) == 1 && get_user_team(this) == 2 && !g_BuntRozpoczety){
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", g_BuntSound);
g_BuntRozpoczety = true;
}
return HAM_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
if(!is_user_connected(id))
return;
client_cmd(id, "mp3 play sound/%s", g_PrzywitajGraczaSound);
}
public DeathMsg(){
new idattacker = read_data(1)
new this = read_data(2)
if(!is_user_connected(this) || is_user_connected(idattacker))
return;
if(get_user_team(idattacker) == 2 && get_user_team(this) == 1){
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", g_BuntSound);
}
}
Przejdź do postu
#1
Napisano 17.12.2014 07:10
Opis :
1.Gdy więźień zabije CT jakiś "np. Lektor" mówi do kazdego : (np) No i kur*a po gościu.
2.Gdy więżień rozpocznie bunt : (np) O Kur*a
Opis :
Gdy Gracz Wchodzi na server wita go jakaś dziewczyna NP. Witamy na serveze sieci *** baw sie dobrze.
#3
Napisano 17.12.2014 16:59
Jak masz określone dzwięki, to łatwe jak... ![]()
Bez dzwięków nic nie zrobisz.
#4
Napisano 17.12.2014 17:10 Najlepsza odpowiedź
// Powinno trybic ^^
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new g_CtKillSound[] = "misc/jailbreak/kill_sound.mp3";
new g_BuntSound[] = "misc/jailbreak/bunt_sound.mp3";
new g_PrzywitajGraczaSound[] = "misc/jailbreak/przywitaj_sound.mp3";
new bool: g_BuntRozpoczety;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public plugin_precache(){
precache_sound(g_CtKillSound);
precache_sound(g_BuntSound);
precache_sound(g_PrzywitajGraczaSound);
}
public RoundStart()
g_BuntRozpoczety = false;
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(!is_user_connected(this) || is_user_connected(idattacker) )
return HAM_IGNORED
if(get_user_team(idattacker) == 1 && get_user_team(this) == 2 && !g_BuntRozpoczety){
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", g_BuntSound);
g_BuntRozpoczety = true;
}
return HAM_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
if(!is_user_connected(id))
return;
client_cmd(id, "mp3 play sound/%s", g_PrzywitajGraczaSound);
}
public DeathMsg(){
new idattacker = read_data(1)
new this = read_data(2)
if(!is_user_connected(this) || is_user_connected(idattacker))
return;
if(get_user_team(idattacker) == 2 && get_user_team(this) == 1){
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", g_BuntSound);
}
}
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 17.12.2014 17:11
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












