Witam prosiłbym o zedytowanie klasy Bałwan tak aby granat nie wybóchał lecz przy trafieniu prosto w wroga zabijał![I jaszcze aby dostawal he od razu po rzuceniu]
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Balwan";
new const opis[] = "Co 15s dostaje he ktory nie wybucha ale jesli trafisz w przeciwnika zabija go";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "MarWit");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
set_task(10.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
remove_task(id+857);
}
public DajHE(id)
{
id-=857
new granat[] = { CSW_HEGRENADE }
if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || sprawdz_bronie(id, granat)) return PLUGIN_CONTINUE
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
for(new i=0; i<ile; i++) {
if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
has = true;
break;
}
}
return has;
}


Dodatki SourceMod








1.amxx







