Witam prosiłbym o zedytowanie klasy Bałwan tak aby granat nie wybóchał lecz przy trafieniu prosto w wroga zabijał![I jaszcze aby dostawal he od razu po rzuceniu]
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Balwan"; new const opis[] = "Co 15s dostaje he ktory nie wybucha ale jesli trafisz w przeciwnika zabija go"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "MarWit"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id){ ma_klase[id] = true; set_task(10.0, "DajHE", id+857, _, _, "b") } public cod_class_disabled(id){ ma_klase[id] = false; remove_task(id+857); } public DajHE(id) { id-=857 new granat[] = { CSW_HEGRENADE } if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || sprawdz_bronie(id, granat)) return PLUGIN_CONTINUE cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE) return PLUGIN_CONTINUE } stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) { new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false; pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num); for(new i=0; i<ile; i++) { if(pwpns & (1<<disallowed[i])) { has = true; break; } } return has; }