#include <amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Drozduuuu"
new runda = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
server_cmd("mp_maxrounds 4");
server_cmd("mp_timelimit 0");
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_event( "TextMsg", "eventRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("SendAudio","RoundDraw","a" ,"2&%!MRAD_rounddraw");
register_event("TextMsg","eventGameC","a","2&#Game_C")
register_clcmd("say /runda", "PokazRunde")
runda = 0;
}
public RoundDraw()
{
// usun runda--; jesli RoundDraw ma byc liczona jako runda, normalnie nie jest liczona
runda--;
}
public eventGameC()
{
runda = 0
}
public eventRestart(){
runda = 0;
}
public Poczatek_Rundy()
{
runda++;
}
public PokazRunde(id) client_print(id, print_chat, "Gramy %d na 4 rundy", runda);
Plugin działa poprawnie , ale po zmianie mapy pokazuje , że jest 2 na 4 runda albo potem zmieniłem i zaraz po zmianie mapy pokazywało 3 na 4 runda.
Jest też tak , że po restarcie jest 1 na 4 runda.
Więc zainstaluje ten plugin co jak się mapa zmieni to po iluś tam sekundach restartuje runde , coś w stylu rozgrzewka na noże 
Dzięki wielkie za ten plugin.
Polecam sprawdzic to co podalem teraz, bo testowałem :DD
+ Przy round draw runda nie jest liczona, wiec chyba tak to powinno wygladac, a jak powinna być liczona tu usun "runda--;"
Użytkownik Droso edytował ten post 15.12.2014 09:35