Witam, otóż mam dość nietypowy problem. Posiadam serwer BF2 i wgrałem na niego mapki takie jak:
Posiada ktoś taktowy plugin? Lub mógł by mi pomóc w napisaniu takiego?
Użytkownik Disobey edytował ten post 08.12.2014 13:22
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Linux', 12.12.2014 22:25
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <stripweapons> #include <engine> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("nazwa", "1.0", "Window"); register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); register_clcmd("buy", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("glock", "BlokujKomende"); register_clcmd("usp", "BlokujKomende"); register_clcmd("p228", "BlokujKomende"); register_clcmd("deagle", "BlokujKomende"); register_clcmd("elites", "BlokujKomende"); register_clcmd("fn57", "BlokujKomende"); register_clcmd("m3", "BlokujKomende"); register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende"); register_clcmd("mac10", "BlokujKomende"); register_clcmd("tmp", "BlokujKomende"); register_clcmd("mp5", "BlokujKomende"); register_clcmd("ump45", "BlokujKomende"); register_clcmd("p90", "BlokujKomende"); register_clcmd("galil", "BlokujKomende"); register_clcmd("ak47", "BlokujKomende"); register_clcmd("scout", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg552", "BlokujKomende"); register_clcmd("awp", "BlokujKomende"); register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende"); register_clcmd("famas", "BlokujKomende"); register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende"); register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg550", "BlokujKomende"); register_clcmd("m249", "BlokujKomende"); register_clcmd("shield", "BlokujKomende"); register_clcmd("hegren", "BlokujKomende"); register_clcmd("sgren", "BlokujKomende"); register_clcmd("flash", "BlokujKomende"); } public eventCurWeapon(id) { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_AWP) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_M3) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_DEAGLE) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("35hp_2", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_HEGRENADE) client_cmd(id, "drop"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykBroni(weapon, id) { if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22); if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(equal(model, "models/w_awp.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(equal(model, "models/w_m3.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(equal(model, "models/w_deagle.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(equal(model, "models/w_hegrenade.mdl")) return HAM_IGNORED; } return HAM_SUPERCEDE; } public BlokujKomende() { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } stock JakaMapa(prze[], ileznakow) { new mapname[33]; get_mapname(mapname, 32); if(equal(prze, mapname, ileznakow)) return true; return false; }
Gotowe.
Przejdź do postuNapisano 08.12.2014 13:17
Witam, otóż mam dość nietypowy problem. Posiadam serwer BF2 i wgrałem na niego mapki takie jak:
Użytkownik Disobey edytował ten post 08.12.2014 13:22
Napisano 10.12.2014 23:41
@REF! Potrzebuje tego rozwiazania:c
Napisano 12.12.2014 19:34
Zamiast wyrzucenia zrobilem całkowite usuwanie z ekwipunku i dawanie okreslonej dla mapy broni. Takie rozwiązanie wydaje mi się lepsze. Sprawdz czy działa.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <stripweapons> #include <engine> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("nazwa", "1.0", "Window"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1"); register_clcmd("buy", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("glock", "BlokujKomende"); register_clcmd("usp", "BlokujKomende"); register_clcmd("p228", "BlokujKomende"); register_clcmd("deagle", "BlokujKomende"); register_clcmd("elites", "BlokujKomende"); register_clcmd("fn57", "BlokujKomende"); register_clcmd("m3", "BlokujKomende"); register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende"); register_clcmd("mac10", "BlokujKomende"); register_clcmd("tmp", "BlokujKomende"); register_clcmd("mp5", "BlokujKomende"); register_clcmd("ump45", "BlokujKomende"); register_clcmd("p90", "BlokujKomende"); register_clcmd("galil", "BlokujKomende"); register_clcmd("ak47", "BlokujKomende"); register_clcmd("scout", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg552", "BlokujKomende"); register_clcmd("awp", "BlokujKomende"); register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende"); register_clcmd("famas", "BlokujKomende"); register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende"); register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg550", "BlokujKomende"); register_clcmd("m249", "BlokujKomende"); register_clcmd("shield", "BlokujKomende"); register_clcmd("hegren", "BlokujKomende"); register_clcmd("sgren", "BlokujKomende"); register_clcmd("flash", "BlokujKomende"); } public Odrodzenie(id) { if(JakaMapa("35hp_2", 6)) set_user_health(id, 35); } public eventCurWeapon(id) { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(read_data(2) != (CSW_KNIFE | CSW_AWP)) { StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Grenades); give_item(id, "weapon_awp"); } } if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(read_data(2) != (CSW_KNIFE | CSW_M3)) { StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Grenades); give_item(id, "weapon_m3"); } } if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(read_data(2) != (CSW_KNIFE | CSW_DEAGLE)) { StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Grenades); give_item(id, "weapon_deagle"); } } if(JakaMapa("35hp_2", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE) { StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Grenades); } } if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(read_data(2) != (CSW_KNIFE | CSW_HEGRENADE)) { StripWeapons(id, Primary); StripWeapons(id, Secondary); StripWeapons(id, Grenades); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public BlokujKomende() { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } stock JakaMapa(prze[], ileznakow) { new mapname[33]; get_mapname(mapname, 32); if(!equal(prze, mapname, ileznakow)) return false; return true; }
Napisano 12.12.2014 21:20
Wrzuciłem do kompilatora, pobrałem plik .amxx wrzuciłem na serwer, dopisałem do plugins.ini
Crashuje mapki, ładują się lecz po załadowaniu serwer się zawiesza.
Napisano 12.12.2014 22:25 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <stripweapons> #include <engine> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("nazwa", "1.0", "Window"); register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); register_clcmd("buy", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo1", "BlokujKomende"); register_clcmd("buyammo2", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_setautobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende"); register_clcmd("glock", "BlokujKomende"); register_clcmd("usp", "BlokujKomende"); register_clcmd("p228", "BlokujKomende"); register_clcmd("deagle", "BlokujKomende"); register_clcmd("elites", "BlokujKomende"); register_clcmd("fn57", "BlokujKomende"); register_clcmd("m3", "BlokujKomende"); register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende"); register_clcmd("mac10", "BlokujKomende"); register_clcmd("tmp", "BlokujKomende"); register_clcmd("mp5", "BlokujKomende"); register_clcmd("ump45", "BlokujKomende"); register_clcmd("p90", "BlokujKomende"); register_clcmd("galil", "BlokujKomende"); register_clcmd("ak47", "BlokujKomende"); register_clcmd("scout", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg552", "BlokujKomende"); register_clcmd("awp", "BlokujKomende"); register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende"); register_clcmd("famas", "BlokujKomende"); register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende"); register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende"); register_clcmd("sg550", "BlokujKomende"); register_clcmd("m249", "BlokujKomende"); register_clcmd("shield", "BlokujKomende"); register_clcmd("hegren", "BlokujKomende"); register_clcmd("sgren", "BlokujKomende"); register_clcmd("flash", "BlokujKomende"); } public eventCurWeapon(id) { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_AWP) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_M3) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_DEAGLE) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("35hp_2", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE) client_cmd(id, "drop"); } else if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(read_data(2) != CSW_KNIFE && read_data(2) != CSW_HEGRENADE) client_cmd(id, "drop"); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykBroni(weapon, id) { if(is_user_bot(id) || !is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; entity_get_string(weapon, EV_SZ_model, model, 22); if(JakaMapa("awp_zigzag", 10)) { if(equal(model, "models/w_awp.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("shotgun_map", 11)) { if(equal(model, "models/w_m3.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("aim_map_deagle", 14)) { if(equal(model, "models/w_deagle.mdl")) return HAM_IGNORED; } else if(JakaMapa("he_csr", 6)) { if(equal(model, "models/w_hegrenade.mdl")) return HAM_IGNORED; } return HAM_SUPERCEDE; } public BlokujKomende() { if(JakaMapa("awp_zigzag", 10) || JakaMapa("shotgun_map", 11) || JakaMapa("aim_map_deagle", 14) || JakaMapa("35hp_2", 6) || JakaMapa("he_csr", 6)) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } stock JakaMapa(prze[], ileznakow) { new mapname[33]; get_mapname(mapname, 32); if(equal(prze, mapname, ileznakow)) return true; return false; }
Gotowe.
Napisano 13.12.2014 10:57
Jesteś wielki! Dziękuje działa!
Napisano 13.12.2014 11:33
Dał byś rade zrobić tak by na mapce awp dawało awp, bo jest troszkę z tym problem. Bo gracze respią sie tam gdzie leżą awp i jeszcze przed początkiem rundy i wyrzuca im tą broń
Napisano 13.12.2014 12:19
Sprawdz teraz.
1 Zrobiłem by zabierało i dawało określone dla mapy bronie podczas odrodzenia.
2.Usunąłem wymuszanie wyrzucenia broni bo skoro nikt nie dostanie na start innej broni, nie będzie mógł też jej kupić ani podnieść to autowyrzucanie jest zbędne.
3. Poprawiłem blokade podnoszenia broni. Wcześniej blokada blokowała podnoszenie broni na wszystkich mapach z poza listy.
Napisano 14.12.2014 17:40
Sprawdz teraz.
1 Zrobiłem by zabierało i dawało określone dla mapy bronie podczas odrodzenia.
2.Usunąłem wymuszanie wyrzucenia broni bo skoro nikt nie dostanie na start innej broni, nie będzie mógł też jej kupić ani podnieść to autowyrzucanie jest zbędne.
3. Poprawiłem blokade podnoszenia broni. Wcześniej blokada blokowała podnoszenie broni na wszystkich mapach z poza listy.
Jesteś wielki A ja od wczoraj się zastanawiem co może mi blokować podnoszenie broni na mapkach Dzięki
Plugin
Zlecenie napisania pluginu pod cs1.6Napisany przez Łysy CS-RzeZnia.eu, 08.02.2023 plugin |
|
||||
Blokada skanowania ścianNapisany przez Doctorr90, 15.01.2023 blokada, plugin |
|
||||
ZombieHell CS 1.6Poszukuje plików na serwer Napisany przez Quadrrro, 18.11.2022 cs 1.6, zombiehell, plugin, boty i 1 więcej |
|
||||
Plugin
Zlecenie - naprawienie silnika Jailbreak [AMXX]Napisany przez MrBoNiFacy, 20.10.2022 plugin |
|
||||
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 cod nowy, cod, mod, nowy, klasa i 5 więcej |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych