~ Siemka.
Kolejne pytanie ! Wiem, że można dodawać zoom'a do broni dzięki użyciu cs_set_user_zoom. Mam przerobioną broń opartą o 'aug', gdy zabijemy widzę, że byt zadający obrażenia to CSW_AUG. Ale jest to bardzo dobra broń myśliwska (SvDEX), strasznie celna.. jednak oryginalny zoom mnie w niej nie zadowala i chciałbym go zmienić, ale coś mi nie wychodzi i nie wiem czemu. Najpierw do sprawdzenia czy gracz ma zoom'a użyłem zmiennej typu bool i ustawiało CS_SET_FIRST_ZOOM, jednak później nie chciało resetować. Tak z powodu desperacji zmieniłem na zmienną na ogólną i teraz.. wogóle zoom nie działa. Chodzi mi tylko o 1 tryb zoomu z AWP/scout
new ma_zoom[33];
public give_svdex(id) {
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
give_item(id, "weapon_aug");
ma_zoom[id]=0
g_has_svdex[id]=1
public client_PreThink(id) {
new szClip, szAmmo
new szWeapID = get_user_weapon(id, szClip, szAmmo)
if(szWeapID == CSW_AUG && g_has_svdex[id]) {
if(entity_get_int(id,EV_INT_button) & IN_ATTACK2) {
if(ma_zoom[id]==0) {
cs_set_user_zoom(id,CS_SET_SECOND_ZOOM,1);
ma_zoom[id] = 1;
}
if(ma_zoom[id]==1) {
cs_set_user_zoom(id,CS_RESET_ZOOM,0);
ma_zoom[id] = 0;
}
}
}
}
I moje pytanie: czy niedziała to jak powinno, bo może nie da się dodawać zoom'a do broni, które już go mają - ale inny ?
Pozdrawiam i z góry dziękuje, ogieR8


Dodatki SourceMod













