Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sugerowanie elementu enum jako argumentu funkcji.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.11.2014 22:29

Pytanie głupie, ale jak np. używam funkcji entity_set_string to przy drugim parametrze edytor sugeruje mi, że to powinien być element enum z grupy zaczynającej się od EV_SZ_

 

Mam własny typ wyliczeniowy o nazwie TYP_POCISKU

enum TYP_POCISKU
{
POCISK1=0,
POCISK2
}

dalej mam funkcję

stworz_pocisk(id,TUTAJ_MOJ_TYP)

i teraz chcę, żeby niejako kompilator oczekiwał w miejscu gdzie wpisałem TUTAJ_MOJ_TYP, a zwłaszcza edytor podsuwał listę elementów enuma TYP_POCISKU czyli POCISK1 lub POCISK2, czyli żeby funkcja jako drugiego parametru oczekiwała POCISK1 lub POCISK2.

 

Oczywiście nie robie takiego zachodu dla enuma o dwóch elementach, ale przedstawiam jedynie prosty zapis problemu, bez sensu podawać tu wszystko :)

 

Edytor to amxxstudio


Użytkownik grankee edytował ten post 29.11.2014 22:30

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.11.2014 14:09

TYP_POCISKU:TUTAJ_MOJ_TYP

 ?


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.11.2014 17:22

Też na to wpadłem, ale nie o to do końca mi chodzi.

Popatrz, jak zacznę pisać funkcję entity_set_float to w momencie jak zacznę pisać drugi argument funkcji to edytor podsuwa mi taką oto listę:

enum1.jpg

i to samo chciałbym uzyskać. Nie podpowiedź składni czyli jakiego typu ma być zmienna, ale właśnie listę elementów enum

Załączone miniatury

  • enum1.jpg

Użytkownik grankee edytował ten post 30.11.2014 17:23

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych