Kiedyś próbowałeś kombinować coś z bytem światła, ale moja wiedza była zbyt nikła, a nerwy wielokrotnie przerastały motywację. Dziś jestem starszy i bardziej opanowany
Próbuję cokolwiek ruszyć byt światła-klasa "light".
134 - classname light 134 - light style 32 134 - light origin 1522 1101 -309 134 - light targetname slight 134 - light _light 255 255 255 100 134 - light angles 0.000000 90.000000 0.000000
to są dane dotyczące Keyvalue tegoż bytu wyłapane w pfn_keyvalue. Tyle mi podał ten forward odnośnie tej klasy entity.
Próbowałem tego na mapie militia:
DispatchKeyValue(light,"_light","0 0 0 0")//pierwsze trzy liczby to R G B czwarta to Brightness DispatchKeyValue(light,"targetname","") DispatchKeyValue(light,"style","16")//(domyślnie jest 32, zmieniłem w nadziei zobaczenia efektu) DispatchSpawn(light)
efekty jakieś są, ale nie takie jakich oczekiwałem, mianowicie:
targetname ulega zmianie na pusty, co za tym idzie światła przestały reagować na włącznik, którego targetname jest nadal "slight" (tak samo miały światła).
Wygląda to tak, jakby funkcja DispatchKeyValue robiła swoje, no ale niestety to są jedyne zmiany jakie nastąpiły.
Światła ani nie zmieniają barwy ani nie gasną ani w zasadzie nic więcej się nie dzieje
Co ciekawe jeśli przeniosę wszystkie entity light dajmy na to w swój origin (pomijając DispatchKeyValue) to nadal świecą one na suficie, działa włącznik, działa wszystko, ale entity leżą tam gdzie stałem przenosząc je, natomiast świecą tam gdzie były tj przy suficie. Jeśli natomiast usunę te entity to świecą nadal, ale ich nie ma i nie reagują na włącznik.
Ma ktoś pomysł jak to ruszyć?
Użytkownik grankee edytował ten post 29.11.2014 03:34