Cześć, napisałem taki plugin:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Bartosz"
new bool:uzycie[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("lecz", "komenda_leczenie");
register_clcmd("say /lecz", "komenda_leczenie");
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public client_connect(id){
uzycie[id] = false;
}
public komenda_leczenie(id){
if(!is_user_alive(id)){
client_cmd(id, "spk misc/zakaz.wav"); // dzwiek kiedy uslyszy niezywy gracz po uzyciu komendy
return;
}
if(!uzycie[id]){
set_user_health(id, get_user_health(id)+15);
emit_sound(id, CHAN_STATIC, "misc/mktoasty.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); // dzwiek uslyszy gracz i osoby blisko kiedy zywy gracz uzyje komendy
client_print(id, print_center, "Apteczka dodala ci 15HP!");
uzycie[id] = true;
}
else
{
client_cmd(id, "spk misc/zakaz.wav");
client_print(id, print_center, "Uzyles apteczki w tej rundzie!");
}
}
public Nowa_Runda(id){
uzycie[id] = false;
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/mktoasty.wav");
precache_sound("misc/zakaz.wav");
}
Plugin działa, ale nie w pełni. Funkcję komendy "lecz" można użyć raz na mapę, ja natomiast chcę raz na rundę.
Próbowałem również z eventem register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start"), ale też nie działa. Kompiluje się, ale nie działa.
Może ja źle używam eventów, czy ktoś pomoże? ![]()


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty










