Witam
Od kilku godzin każdy kto żuci granat, to zabiera ponad 700 dmg. (1/1 ponieważ to cod mod)
Może mi ktoś powiedzieć jak to naprawić? Nie wiem jak to się włączyło i nie wiem jak to wyłączyć.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.11.2014 19:30
Witam
Od kilku godzin każdy kto żuci granat, to zabiera ponad 700 dmg. (1/1 ponieważ to cod mod)
Może mi ktoś powiedzieć jak to naprawić? Nie wiem jak to się włączyło i nie wiem jak to wyłączyć.
Jestem, żyje, mam wątpliwości..
Napisano 05.11.2014 19:32
Pokaż Plugins.ini a jak nie chcesz udostępniać to powiedz jaki plugin/klase wgrywałeś ostatnio
Użytkownik Alelluja edytował ten post 05.11.2014 19:36
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 06.11.2014 01:30
Dwie klasy dodałem. Sam robiłem ;x
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ciasteczkowy";
new const opis[] = "Posiada eliminator rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "M4lina [Premium]";
new const opis[] = "Ma autoBH, 1/2 z noza [PPM], niewidzianlość spada do 35";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
new bool:ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Ciasteczkowy");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
}
public cod_class_enabled(id)
{
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[M4lina [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
Lecz chyba już wszystko jest nagle w normie. Nie wiem skąd ten incydent.
Użytkownik PiesOreo edytował ten post 06.11.2014 01:43
Jestem, żyje, mam wątpliwości..
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych