tak jak w temacie;)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
jak nazywa sie Pluginy ktory widac jak TT strzela to sie robi czerwony a jak CT to niebieski ?plugin ktory widac jak TT strzela to robi sie czerwony a jak CT to niebieski
#1
Napisano 03.11.2014 15:08
#2
Napisano 03.11.2014 15:21
znaczy, w momencie strzału ma być kolor gracza (model) zmieniany na X w zależności od jego drużyny, tak?
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 03.11.2014 15:23
tak od momentu strzału ![]()
#4
Napisano 03.11.2014 15:34
Sprawdź:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init(){
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}
public CurWeapon(id){
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK){
switch(get_user_team(id)){
case 1: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)
case 2: set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30)
}
}
else set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderGlow, 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#5
Napisano 03.11.2014 15:56
nie działa;ccc
#6
Napisano 04.11.2014 03:54
To ma prawo działać tylko jeśli w momencie zmiany broni masz wcisnięty strzał, bo jest w evencie curweapon.
Żeby działało to na bieżąco musi być w prethinku.
#7
Napisano 04.11.2014 15:47
@Grankee, ale event curweapon nie wykonuje się tylko i wyłącznie przy zmianie broni. Również przy strzale/przeładowaniu.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#8
Napisano 05.11.2014 05:11
To by miało sens, dlatego plugin nie działa?![]()
#9
Napisano 05.11.2014 06:54
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#10
Napisano 06.11.2014 03:20
a zatem jak działa? warto tematy wyjaśniać do końca, bo za miesiąc pojawi się następny raz z dopiskiem "poprzedni temat nie został rozwiązany".
#11
Napisano 07.11.2014 19:31
Dobra jestem
powyzej plugin jest okey
tylko nie widac postaci a jak sie strzela to widac i kolor itp
a chcialem zeby postac bylo widac podczas strzalu widac bylo te kolory;)
#12
Napisano 07.11.2014 20:07
Jak TT strzela to sie robi czerwony a jak CT to niebieski ?
powyzej plugin jest okey
tylko nie widac postaci
a jak sie strzela to widac
a chcialem zeby postac bylo widac
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












