Losowe wybieranie dźwięku na awans poziomu
Rellik #
01.11.2014
Jak w nazwie tematu interesuje mnie dodanie dwóch dźwięków ( 1 WAV i 1 MP3 ) do silnika, mianowicie do tej funkcji:
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
MAGNET
01.11.2014
Najprościej użyć switch i random_num.
Coś takiego:
Coś takiego:
switch(random_num(1,3))
{
case 1: odtwarzasz dźwięk x
case 2: odtwarzasz dźwięk y
case 3: odtwarzasz dźwięk z
}
Pisane z tel.
Rellik #
01.11.2014
MAGNET, czyli:
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
switch(random_num(1,3))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup1");
case 3: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup2");
}
}
? ![]()
Wielkie Jol
01.11.2014
Pamiętając o tym, że w tym momencie odtwarzasz pliki .wav, nie mp3. Do mp3 służy
mp3 play -ścieżka-
Rellik #
01.11.2014
Pamiętając o tym, że w tym momencie odtwarzasz pliki .wav, nie mp3. Do mp3 służy
mp3 play -ścieżka-
A do tego nie trzeba jakichś include albo coś, żeby działało ?
Rellik #
01.11.2014
Podsumowując :
Żeby wszystko działało trzeba dodać:
public plugin_precache()
{
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup1.mp3");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup2.mp3");
}
I
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
switch(random_num(1,3))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
case 2: client_cmd(id, "mp3 play QTM_CodMod/levelup1.mp3");
case 3: client_cmd(id, "mp3 play QTM_CodMod/levelup2.mp3");
}
}
Tak?




