←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Losowe wybieranie dźwięku na awans poziomu

  • +
  • -
Rellik # - zdjęcie Rellik # 01.11.2014

Jak w nazwie tematu interesuje mnie dodanie dwóch dźwięków ( 1 WAV i 1 MP3 ) do silnika, mianowicie do tej funkcji:

 

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 01.11.2014

Najprościej użyć switch i random_num.
Coś takiego:
switch(random_num(1,3))
{
case 1: odtwarzasz dźwięk x
case 2: odtwarzasz dźwięk y
case 3: odtwarzasz dźwięk z
}
Pisane z tel.
Odpowiedz

  • +
  • -
Rellik # - zdjęcie Rellik # 01.11.2014

MAGNET, czyli:

 

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
switch(random_num(1,3))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup1");
case 3: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup2");
}
}

 

? :)

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 01.11.2014

Tak

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 01.11.2014

Pamiętając o tym, że w tym momencie odtwarzasz pliki .wav, nie mp3. Do mp3 służy

mp3 play -ścieżka-
Odpowiedz

  • +
  • -
Rellik # - zdjęcie Rellik # 01.11.2014

 

Pamiętając o tym, że w tym momencie odtwarzasz pliki .wav, nie mp3. Do mp3 służy

mp3 play -ścieżka-

 

 

A do tego nie trzeba jakichś include albo coś, żeby działało ?

Odpowiedz

  • +
  • -
MAGNET - zdjęcie MAGNET 01.11.2014

Nie, amxmodx tylko
Odpowiedz

  • +
  • -
Rellik # - zdjęcie Rellik # 01.11.2014

Podsumowując :

 

Żeby wszystko działało trzeba dodać:

public plugin_precache()
{ 
precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");

precache_sound("QTM_CodMod/levelup1.mp3");

precache_sound("QTM_CodMod/levelup2.mp3");
 


}

 

 

else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
switch(random_num(1,3))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
case 2: client_cmd(id, "mp3 play QTM_CodMod/levelup1.mp3");
case 3: client_cmd(id, "mp3 play QTM_CodMod/levelup2.mp3");
}
}

 

Tak?

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 01.11.2014

Tak.

Odpowiedz