Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fast Download nie działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 xAdr1an

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:35
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.10.2014 21:48

Cześć. Mam problem, iż mi Fast Download nie działa. Próbowałem chyba wszystkiego, więc proszę o pomoc! Za pomoc daje +++++++++++++

 

Mój server.cfg

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Konfiguracja podstawowa

hostname "ShootZone.pl [FreeForAll][VIP] @ gamehoster.net"
sv_contact "[email protected]"         // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt" // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.txt"         // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwer, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1     // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilo�� slot�w (standard)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                        
// Bany

exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane s� w�a�nie z tych plik�w

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Hltv i region

sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - poniewa� my jeste�my w europie nasz� cyferk� jest 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Wydajnosc

fps_max 300 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0 // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 // Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, mo�na jej u�ywa� do przewijania.
sys_ticrate 1000 // wartosc ticrate

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Konfiguracja lacza i rate

sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate,
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 40 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate,
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Rcon i hasla

//sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, je�eli chcemy aby ka�dy m�g� wej�� na serwer zostawiamy puste to pole
//rcon_password "lokator" // has�o rcon pozwala jego posiadaczowi na pelne zarzadzanie serwerem
sv_rcon_banpenalty 0 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 1 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 600 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
sv_rcon_maxfailures 2 // Dowolny adres IP, ktory niepoprawnie zaloguje sie 2 krotnie zostanie zbanowany na wiecznosc

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Logi serwera

// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 5 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 1 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawia�

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

sv_downloadurl "http://shootzone.pl/FFA"
sv_allowdownload 1
sv_send_resources 1
sv_allowupload 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 2 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 2 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wszystkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 850 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 30 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Obserwatorzy

allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 1 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 1 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Inne

mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
             // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
             // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Status serwera poprzez www

// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace

max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10
sv_downloadurl "http://s589.fdh.gamehoster.net/ffa/"
sv_allowdownload "1"

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

  • +
  • -
  • 0

Tutaj będzie kiedyś Sygna!


#2 Ikki

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 19.10.2014 22:04

Spróbój na tym: http://speedy.sh/DWn6u/server.cfg

Lub: http://speedy.sh/PVmwD/server.cfg

Ostatecznie: http://speedy.sh/ARVU7/server.cfg

 

Pobierz i wypakuj na serwer nic nie edytuj!


Darmowy VIP dla każdego na 7dni na JailBreak'u!

 

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

 

Cs-BezStrachu.pl Siec serwerów CounterStrike 1.6


#3 Z_Nosa_Do_Buzi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 19.10.2014 22:44

Nie powinno to wyglądać tak?

http://shootzone.pl/ffa/cstrike/

Pozdrawiam

 

edit zobacz na swój config masz 2 razy Fastdownloada :D


Użytkownik Z_Nosa_Do_Buzi edytował ten post 19.10.2014 22:45

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych