Tak jak w nagłówku, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić, gdy TT bedzie strzelało do CT to wtedy obrażenia nie będą zadawane ale jeśli CT strzela do TT to wtedy zadaje obrażenia, jeśli mógłbym prosić to chciałbym to zobaczyć w przykładowym kodzie, z góry dziękuje )
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Blokowanie zadawanych obrażeń CT
Temat rozp. Petpat, 16.10.2014 15:20
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 16.10.2014 17:11
public Ham_TakeDamage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){ if(get_user_team(attacker) == 1 && get_user_team(victim) == 2) return HAM_SUPERCEDE return HAM_IGNORED }
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.10.2014 15:20
#2
Napisano 16.10.2014 16:06
pisze z tel ale to schemat dla kogos.
Nalezy lapac ham_takedamage pre i tam sprawdzac czy this (ent atakowany) jest z ct. Jezeli tak to supercede else ignore
Nalezy lapac ham_takedamage pre i tam sprawdzac czy this (ent atakowany) jest z ct. Jezeli tak to supercede else ignore
#3
Napisano 16.10.2014 17:11 Najlepsza odpowiedź
public Ham_TakeDamage(victim, ent, attacker, Float:damage, bits){ if(get_user_team(attacker) == 1 && get_user_team(victim) == 2) return HAM_SUPERCEDE return HAM_IGNORED }
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych