Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

byty func_


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kamil1210

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Rybno
Offline

Napisano 26.08.2009 15:21

Siema mam 2 pytania.

1. Jak w hammerze wstawić byty func_ np func_button func_water bo nie moge nigdzie ich znaleźć tam gadzi jest info_ env_ itp nie ma func_ :mur:

2. jak zrobić zielone światło, gdy robie normalne światło i zmieniam kolor mapa ma takie oświetlenie jakby tego (mojego) światła niebyły i wszystko ma normalny kolor


jak by był potrzebny log z komplikacji:
http://wklej.org/id/140594/
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 26.08.2009 20:40

1. Zaznaczasz jakąś bryłę i naciskasz "ctrl + t"
2. Jasność słońca zmniejsz a światła zwiększ ;)

Co do logów to masz dziure na mapie.
Mapa to musi być zamknięte pomieszczenie.
Jak chcesz zrobić niebo to nakładasz teksture "sky"
A tła nieba masz w Mapa ---> Właściwości mapy
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych