Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie zwykłej klasy na premium


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MegatrOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 28.09.2014 18:00

Witam posiadam klasę zombie i chciałbym ustawić ją np na flagę x, czytałem na temat dorzucaja fragmentu gdzie ustala się na jaką flage ale jak to robię to robię źle. Może mi ktoś to przerobić i podesłać gotowe ? Byłbym bardzo wdzięczny.

 

I jeszcze żeby w opisie tej klasy był na czerwono napis [PREMIUM]

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const zclass_name[] = "Kuloodporny Zombie"
new const zclass_info[] = "Zabic go mozna tylko z pistoletow"
new const zclass_model[] = "zombie_source"
new const zclass_clawmodel[] = "v_knife_zombie.mdl"
const zclass_health = 1800
const zclass_speed = 190
const Float:zclass_gravity = 1.0
const Float:zclass_knockback = 1.0

new g_zmpistolshot

public plugin_init()
{
    register_plugin("[ZP] Klasa Zombie - obrazenia wylacznie z pistoletow", "0.0.3", "Dr@goN")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}

public plugin_precache()
    g_zmpistolshot = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)    

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if (!is_user_alive(this) || !zp_get_user_zombie(this) || zp_get_user_nemesis(this))
        return HAM_IGNORED
        
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED

    if (zp_get_user_zombie_class(this) != g_zmpistolshot)
        return HAM_IGNORED
        
    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
        return HAM_IGNORED;
        
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
    
    if(weapon != CSW_SCOUT && weapon != CSW_XM1014 && weapon != CSW_MAC10 && weapon != CSW_AUG && weapon != CSW_UMP45 && weapon != CSW_SG550 && weapon != CSW_GALIL && weapon != CSW_FAMAS && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_MP5NAVY && weapon != CSW_M249 && weapon != CSW_M4A1 && weapon != CSW_TMP && weapon != CSW_G3SG1 && weapon != CSW_SG552 && weapon != CSW_AK47 && weapon != CSW_P90)
        return HAM_IGNORED
    
    SetHamParamFloat(4, 0.0)
    
    return HAM_SUPERCEDE
}

Użytkownik MegatrOn edytował ten post 28.09.2014 18:02

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych