Exp dla flagi
T większy o 60%, dla flagi
S o 30%, a dla pozostałych normalny. Czy w informacji o otrzymanym expie również muszę postawić warunki, żeby wyświetlało zwiększony exp dla poszczególnych flag?

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10*1.6);
}
else if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10*1.3);
}
else
{
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
}
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
gracz_zdobyl_expa[attacker] += nowe_doswiadczenie;
client_print(attacker, print_center, "+%i", nowe_doswiadczenie);
}
SprawdzPoziom(attacker);
if(g_rozgrzewka)
set_task(0.5, "task_Wskrzes", id+5641);
return HAM_IGNORED;
}