Wykonywanie komend na graczu z pominięciem...
DarkGL
19.09.2014
Funkcja która pozwala wykonywać komendy na graczu np. bindy czy przekierowanie nawet jeśli posiada wgrany protektor. Działa również na steam.
http://darkgl.amxx.p...torow-i-blokad/
Parametry
- id – id gracza lub 0 jeśli ma wykonać komendę na wszystkich graczach
- text – komenda wysyłana do gracza ( można formatować tekst tak jak w format/formatex )
stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) { #pragma unused szText if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) { new szMessage[ 256 ]; format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 ); message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id ) write_byte( strlen( szMessage ) + 2 ) write_byte( 10 ) write_string( szMessage ) message_end() } }
sebul
19.09.2014
To co wyżej, a jak już nie chcesz mieć tego formatowania, toA dlaczego nie może być tak ?
stock cmdExecute( id , const szMessage[] , any:... ) { if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) { message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id ) write_byte( strlen( szMessage ) + 2 ) write_byte( 10 ) write_string( szMessage ) message_end() } }
stock cmdExecute( id , const szMessage[] ) { if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) { message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id ) write_byte( strlen( szMessage ) + 2 ) write_byte( 10 ) write_string( szMessage ) message_end() } }
MAGNET
19.06.2018
wklejasz ją gdziekolwiek (byle nie w funkcjach i pod #include), a później wykorzystujesz tylko nagłówek cmdExecute( id.....)
DarkGL
28.01.2019
Działa to wam ?
Mi nie.
Post jest z 2014 , protectory mialy czas na zablokowanie tego
Pawlik4Ver
28.01.2019
A Ma ktoś coś nowego?
Znacie jakiś sposób na wywoływanie komend
@DarkGL - mam pytanko do Ciebie, czy można wywołać natywem komendę w sensie funkcje?
Użytkownik Pawlik4Ver edytował ten post 28.01.2019 20:05
vanillah
28.01.2019
A Ma ktoś coś nowego?
Znacie jakiś sposób na wywoływanie komend
@DarkGL - mam pytanko do Ciebie, czy można wywołać natywem komendę w sensie funkcje?
po to one są chyba nie?