Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model graczawłasne animacje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.09.2014 00:48

Ostatnio zabrałem się za tworzenie pewnego moda. Potrzebne mi tam są jak cholera dodatkowe animacje modelu. Pobrałem potrzebne programy, w sumie wszystko da sie zrobić w milkshape3d. Zdekompilowałem gracza, zrobiłem animację, zapisałem, skompilowałem ponownie, wchodzę w grę, chcę odtworzyć swoją animację, ale nie wiem jak :D lookup_sequence nie znajduje jej po nazwie jaką jej nadałem. Ok, mogę próbować zmieniać sekwencję od 1 do nieskończoności z nadzieją, że kiedyś ją znajdę, ale chyba nie tędy droga, gdyby była do znalezienia to lookup_sequence by ją znalazło.

Poszedłem inną drogą, zamieniłem istniejącą sekwencję strzału z tarczą (nie planuje używania tarczy więc te animacje mam do dyspozycji) na własną animację, położyłem ludzika tj tylko obróciłem model o 90 stopni na każdym slajdzie, zapisałem itd no jest pół sukcesu, ludzik leży ale...w powietrzu, tak z metr nad ziemią. W sumie logiczne-pomyślałem, w końcu obracałem go względem kości ogonowej więc d*pa została na tej wysokości co była. Kolejne podejście, obniżenie całego modelu o bodaj 30 unitów na każdym slajdzie. Efekt? gracz wygląda jakby go lumbago połamało, a ja tylko go przesunąłem w dół nic więcej. (Nie wiem co to jest lumbago, moja nauczycielka zawsze tak mówiła:D). 

 

-Czy słusznie założyłem, że dodatkowa sekwencja nie jest do znalezienia i wywołania, czy coś zrobiłem źle i lookup_sequence jej nie widzi?

-Czy używam optymalnego programu do edycji animacji modeli cs, czy są jakieś bardziej niezawodne?

 

 

 

Wszystkie animacje sprawdzam na stworzonym bycie, a nie na normalnym graczu, jednak byt ten ma model gracza, który to edytuje.

Musi być możliwe skuteczne stworzenie takiej animacji, ktoś już to przecież zrobił...

jest tu masa niestandardowych animacji

tak teraz zauwazylem, ze to source, a nie 1.6, ale tez sie to chyba opiera na animacji postaci

 

 

 

 


Użytkownik grankee edytował ten post 19.09.2014 00:55

  • +
  • -
  • 0

#2 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.09.2014 07:25

filmik jest zrobiony w gmodzie 

w tej grze (jesli tak to mozna nazwac) animacje to wymyślone czary

tworzy się tam byt i za pomocą czegoś(nie wiem jak ten laserek się nazywał) zmienia się pozycje wszystkich części ciała 

i tak powstają zawansowane filmiki z animacjami niestandardowymi za pomocą stop klatek ;x lub kół itd

(do póki nie zagrasz w gmoda nie zrozumiesz ) 

 

 

jednak 

co do edycji modeli o dodania nowej animacji nie jestem teraz wstanie CI pomóc lecz wiedz że niestandardowe animacje da się na 100% wywołać (przykład darkgl i jego czołganie  :P )


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 19.09.2014 07:38

  • +
  • -
  • 0

#3 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.09.2014 03:40

darkgl to cziter, pytanie czy on zmienil anim czy stworzyl nowa czy obszedl to kodem


  • +
  • -
  • 0

#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.09.2014 09:30

kod źródłowy do tego został udostępniony jeśli chcesz

 

http://darkgl.amxx.p...nczony-projekt/

 

jest tam 1 wersja bez natywów jego własnych więc możesz popatrzyć jak to robił :)


  • +
  • -
  • 0

#5 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.09.2014 02:55

O ile widze to plugin nie odtwarza okreslonej animacji, a jedynie ja w ogole blokuje. Nie do konca jest dla mnie zrozumialy ten plugin, ale nie zaglebiajac sie bardzo w szczegoly to animacja jest blokowana, a origin i punkt widzenia stawiany nizej. Nie wiem dlaczego ta postac sie porusza, bo po obnizeniu originu powinna byc zakopana, ale to pewnie moje niedopatrzenie. W kazdym razie nie widze tutaj wywolania animacji niestandardowej, chyba ze jest nią animacja numer 0...hmm moze sam autor cos podpowie ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych