[ROZWIĄZANE] Napis w hud po smierci
patryQ1997
29.08.2014
Siemka..Czy mógłby mi ktoś napisać lub naprawić plugin który po smierci pokazuje napis w hud (cały czas), tutaj znalazłem plugin:
#include <amxmodx> #include <engine> public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.20); ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)"); } }
Który się niestety buguje czasami pokazuje jak jestem żywy, czasami nie pokazuje jak jestem nie żywy.
Daje +
patryQ1997
29.08.2014
A nie lepiej dodać do advertisements ?
Nie rozumiem, chodzi Ci o ad_manager?
Po pierwsze interesuje mnie o napis HUD (nie say)
Po drugie tylko po śmierci (gry gracz jest martwy)
SmileYY
29.08.2014
Trzymaj to 1 hud Jest jak jestes nie zywy 2 jak jestes zywy wystarczy ze go ustawisz sobie w odpowiednim miejscu
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "TEXT"
return PLUGIN_CONTINUE;
}
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "TEXT"
return PLUGIN_CONTINUE;
}
patryQ1997
29.08.2014
Trzymaj to 1 hud Jest jak jestes nie zywy 2 jak jestes zywy wystarczy ze go ustawisz sobie w odpowiednim miejscu
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "TEXT"
return PLUGIN_CONTINUE;
}
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "TEXT"
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Mógłbyś mi podesłać cała wersje pluginu? Bez tekstu dla żywych?
Puchate
29.08.2014
A zobacz cos takiego
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define UPDATETIME 1.0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(UPDATETIME, "deadAd", .flags="b") } public deadAd() { new players[32], num, id get_players(players, num, "bch") if(!num) return set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, UPDATETIME) for(new i = 0; i < num; i++) { id = players[i] show_hudmessage(id, "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)") } }
Edited by Puchate, 29.08.2014 20:42.
radim
29.08.2014
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define POKAZ_HUD 834 new SyncHudObj public plugin_init() { register_plugin("ShowHud", "1.0", "radim") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") SyncHudObj = CreateHudSyncObj() } public Nowa_Runda() remove_task(id+POKAZ_HUD); public DeathMsg() { new id = read_data(2) if(!task_exists(id+POKAZ_HUD)) set_task(1.0, "ShowHud", id+POKAZ_HUD, .flags="b"); } public ShowHud(id) { id -= POKAZ_HUD; if(!is_user_alive(id)) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.21, 0.02, 0, 6.0, 1.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)"); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Sprawdz
Edited by radim, 29.08.2014 20:48.
SmileYY
29.08.2014
Sproboj teraz powinno dzialac jak deda bd miec
#include <amxmodx> #include <engine> public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.20, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, CreateHudSyncObj(), "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)"); } }
patryQ1997
29.08.2014
Skorzystałem z pluginu od puchate. Od radima pojawiały się jakieś błedy po kompilacji. A SmileY'a nie sprawdzałem.
Oczywiście dla każdego + za pomoc
Mam 2 pytania:
Jak zmienić umiejscowienie napisu - to znaczy ktore liczby odpowiadaja za umiejscowienie i które za kolor napisu.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Sn!ff3r" #define UPDATETIME 1.0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(UPDATETIME, "deadAd", .flags="b") } public deadAd() { new players[32], num, id get_players(players, num, "bch") if(!num) return set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, UPDATETIME) for(new i = 0; i < num; i++) { id = players[i] show_hudmessage(id, "Dodaj nasz serwer do ulubionych!^nZapraszaj znajomych na serwer!^nZ gory dziekujemy ;)") } }
Puchate
29.08.2014
Skorzystałem z pluginu od puchate. Od radima pojawiały się jakieś błedy po kompilacji. A SmileY'a nie sprawdzałem.
Metoda ktora wybralem do stworzenia pluginu wydaje sie byc najbardziej optymalna dla serwera.
Jak zmienić umiejscowienie napisu - to znaczy ktore liczby odpowiadaja za umiejscowienie i które za kolor napisu.
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, UPDATETIME)
patryQ1997
29.08.2014
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, UPDATETIME)
No tak ja wiem, tylko chodzi mi dokładnie które liczby odpowiadają za kolor? A ktore za pozycje?
radim
30.08.2014
3 pierwsze za kolor, 2 następne za pozycję.
Mógłbyś powiedzieć jakie problemy w moim kodzie były po wgraniu na serwer?
Edited by radim, 30.08.2014 07:17.
patryQ1997
30.08.2014
3 pierwsze za kolor, 2 następne za pozycję.
Mógłbyś powiedzieć jakie problemy w moim kodzie były po wgraniu na serwer?
Dzięki,
Po kompilacji wyskoczyły jakieś błędy, potem już nie wgrywałem na serwer.
Dzięki wszystkim, temat do zamknięcia.