tak jak w temacie problem z kompilacją plugina abd.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.08.2014 16:19
tak jak w temacie problem z kompilacją plugina abd.amxx
Napisano 29.08.2014 17:05
.
Szukam Sieci dla serwera Jailbreak Pro { Unikat } 31.186.83.208:27096
Kontakt: 50049550
Napisano 29.08.2014 17:24
.
chciałem zeby poprawiono błąd a nie dano gotowy plugin bo w nim kilka rzeczy usunąłem
Napisano 29.08.2014 21:17
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_damage(id)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id);
static damage; damage = read_data(2);
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker))
{
switch
(
case 0: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
nwm zobacz tak ale jesli masz logi do plugins.ini pod pluginem abd.amxx dopisz debug
Napisano 31.08.2014 11:55
pOwinno latać
Napisano 31.08.2014 19:46 Najlepsza odpowiedź
pOwinno latać
dzięki działa
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych