witam, poszukuje pluginu, który od razu po rozpoczęciu nowej rundy (i po 15sekundach) wylosuje jednego gracza.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] losowanie gracza na początku nowej rundy
Najlepsza odpowiedź radim, 29.08.2014 14:34
Event nowej rundy, task na 15 sekund, zmienna:
new g_MaxPlayers;
public plugin_cfg()
{
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}
Stock:
stock RandomPlayer(g_Team){
new g_PlayersIndex[33],
g_Value;
for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i)){
g_PlayersIndex[g_Value] = i;
g_Value++;
}
}
return g_PlayersIndex[random(g_Value)];
}
Przykład:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
new g_MaxPlayers;
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /test", "TestCommand");
}
public plugin_cfg(){
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}
public TestCommand(id){
new g_UserIndex = RandomPlayer();
client_print(id, 3, "Index wylosowanego gracza: %d", g_UserIndex);
}
stock RandomPlayer(){
new g_PlayersIndex[33],
g_Value;
for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == g_Team){
g_PlayersIndex[g_Value] = i;
g_Value++;
}
}
return g_PlayersIndex[random(g_Value)];
}
by speedkill http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/
P.S Google nie boli..
#1
Napisano 29.08.2014 14:15
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#2
Napisano 29.08.2014 14:21
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 29.08.2014 14:22
Jak dobrze pamiętam tutaj jest kod. Jest to bardzo proste więc powinieneś sobie poradzić ![]()
http://amxx.pl/topic/61817-obcy-mod/
Po prostu wyciągnij
#4
Napisano 29.08.2014 14:31
Stock na losowanie gracza:
stock losuj_gracza()
{
new id_gracza[33], wartosc;
for(new i=1;i<=g_MaxPlayers;i++)
{
id_gracza[wartosc] = i;
wartosc++;
}
return id_gracza[random(wartosc)];
}
Z resztą sobie poradzisz ![]()
#5
Napisano 29.08.2014 14:34 Najlepsza odpowiedź
Event nowej rundy, task na 15 sekund, zmienna:
new g_MaxPlayers;
public plugin_cfg()
{
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}
Stock:
stock RandomPlayer(g_Team){
new g_PlayersIndex[33],
g_Value;
for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i)){
g_PlayersIndex[g_Value] = i;
g_Value++;
}
}
return g_PlayersIndex[random(g_Value)];
}
Przykład:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
new g_MaxPlayers;
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /test", "TestCommand");
}
public plugin_cfg(){
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}
public TestCommand(id){
new g_UserIndex = RandomPlayer();
client_print(id, 3, "Index wylosowanego gracza: %d", g_UserIndex);
}
stock RandomPlayer(){
new g_PlayersIndex[33],
g_Value;
for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == g_Team){
g_PlayersIndex[g_Value] = i;
g_Value++;
}
}
return g_PlayersIndex[random(g_Value)];
}
by speedkill http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/
P.S Google nie boli..
Użytkownik radim edytował ten post 29.08.2014 14:35
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









