witam, poszukuje pluginu, który od razu po rozpoczęciu nowej rundy (i po 15sekundach) wylosuje jednego gracza.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] losowanie gracza na początku nowej rundy
Najlepsza odpowiedź radim, 29.08.2014 14:34
Event nowej rundy, task na 15 sekund, zmienna:
new g_MaxPlayers;
public plugin_cfg() { g_MaxPlayers = get_maxplayers(); }
Stock:
stock RandomPlayer(g_Team){ new g_PlayersIndex[33], g_Value; for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)){ g_PlayersIndex[g_Value] = i; g_Value++; } } return g_PlayersIndex[random(g_Value)]; }
Przykład:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /test", "TestCommand"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public TestCommand(id){ new g_UserIndex = RandomPlayer(); client_print(id, 3, "Index wylosowanego gracza: %d", g_UserIndex); } stock RandomPlayer(){ new g_PlayersIndex[33], g_Value; for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == g_Team){ g_PlayersIndex[g_Value] = i; g_Value++; } } return g_PlayersIndex[random(g_Value)]; }
by speedkill http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/
P.S Google nie boli..
#1
Napisano 29.08.2014 14:15
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#2
Napisano 29.08.2014 14:21
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 29.08.2014 14:22
Jak dobrze pamiętam tutaj jest kod. Jest to bardzo proste więc powinieneś sobie poradzić
http://amxx.pl/topic/61817-obcy-mod/
Po prostu wyciągnij
#4
Napisano 29.08.2014 14:31
Stock na losowanie gracza:
stock losuj_gracza() { new id_gracza[33], wartosc; for(new i=1;i<=g_MaxPlayers;i++) { id_gracza[wartosc] = i; wartosc++; } return id_gracza[random(wartosc)]; }
Z resztą sobie poradzisz
#5
Napisano 29.08.2014 14:34 Najlepsza odpowiedź
Event nowej rundy, task na 15 sekund, zmienna:
new g_MaxPlayers;
public plugin_cfg() { g_MaxPlayers = get_maxplayers(); }
Stock:
stock RandomPlayer(g_Team){ new g_PlayersIndex[33], g_Value; for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i)){ g_PlayersIndex[g_Value] = i; g_Value++; } } return g_PlayersIndex[random(g_Value)]; }
Przykład:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new g_MaxPlayers; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /test", "TestCommand"); } public plugin_cfg(){ g_MaxPlayers = get_maxplayers(); } public TestCommand(id){ new g_UserIndex = RandomPlayer(); client_print(id, 3, "Index wylosowanego gracza: %d", g_UserIndex); } stock RandomPlayer(){ new g_PlayersIndex[33], g_Value; for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){ if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == g_Team){ g_PlayersIndex[g_Value] = i; g_Value++; } } return g_PlayersIndex[random(g_Value)]; }
by speedkill http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/
P.S Google nie boli..
Użytkownik radim edytował ten post 29.08.2014 14:35
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych