[ROZWIĄZANE] Jak ustawic Set_user_health m...
Najlepsza odpowiedź
Puchate
27.08.2014 23:49
To konwertuj liczbe zmiennoprzecinkowa na calkowita za pomoca floatround. Jezeli jako parametr musisz podac float to mozesz pierw ja zaokraglic a pozniej zmienic na float np. tak -> float(floatround(5.02)) zwroci (w przyblizeniu ) 5.00.

Nltj
27.08.2014
Tak jak wyżej, może niejasno dlatego podam przyklad
set_user_health(index, get_user_health(index) + 1/3)
Jak zachowa się gra/HLDS/AMXX ?
Puchate
27.08.2014
Przez modul fun musisz miec zmienna int, ale przez fakemeta/engine musisz miec float.
Zawsze istnieja funkcje typu floatround zalatwiajace problemy konwersji typow zmiennych.
W przypadku ktory podales wszystko bedzie dzialac ok, tylko nie bardzo wiem do czego to dzielenie na koncu, bo wychodzi ze dodajesz do obecnego zycia gracza 0,33(3).
Użytkownik Puchate edytował ten post 27.08.2014 23:11
Nltj
27.08.2014
Chodzi mi o takie coś, mam np 40,763 jak zachowa się kompilator
A da się to jakoś ogarnąć, aby do życia gracza było dodawane tylko "zero" liczb po przecinku z danej liczby ?
22,125125125...
a chce z tego "odcinać 125125125... aby było samo 22
Nltj
27.08.2014
Myslalem o zamienianiu float_to_str potem dzieleniu na Left i Right argumentów wystąpieniem "." i wywalaniu reszty z Right,. a potem zamienianie na num, przeszlo by ?
Najlepsza odpowiedź
Puchate
27.08.2014
To konwertuj liczbe zmiennoprzecinkowa na calkowita za pomoca floatround. Jezeli jako parametr musisz podac float to mozesz pierw ja zaokraglic a pozniej zmienic na float np. tak -> float(floatround(5.02)) zwroci (w przyblizeniu ) 5.00.