Witam, czy można w jakiś sposób zamienić funkcje w tej komendzie żeby wykonywała zupełnie inną niż zabijanie? jeżeli tak to prosiłbym o jakiś przykład. ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Komenda kill
Temat rozp. ahm137, 27.08.2014 19:28
Najlepsza odpowiedź speedkill, 27.08.2014 20:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_ClientKill, "PlayerKill");
}
public PlayerKill(id){
if(is_user_alive(id)){
client_print(id, 3, "Nie ma tak latwo ;)");
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Przejdź do postu
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.08.2014 19:28
#2
Napisano 27.08.2014 20:24 Najlepsza odpowiedź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_ClientKill, "PlayerKill");
}
public PlayerKill(id){
if(is_user_alive(id)){
client_print(id, 3, "Nie ma tak latwo ;)");
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









