Witam mam problem ponieważ od wczoraj staram się naprawić klasę Komandos jednak każdy temat jaki napotkałem na forum w żaden sposób go nie naprawił i tu moja prośba do was o pomoc chce aby zadawał 1/1 z noża PPM
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
Najlepsza odpowiedź radim, 29.08.2014 17:00
Czy osoba która zabijasz posiada armor?
@Edit
Poprawione, teraz sprawdź.
Przejdź do postu
	
	
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.08.2014 16:55
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.08.2014 17:11
![]()
Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.08.2014 17:33
to nadal nie to ![]()
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.08.2014 17:43
to nadal nie to
Czyli co, nie działa? Bo mi ten kod działa - Chciałeś PPM to jest.
Sprawdz to...
Załączone pliki
Użytkownik kakus002 edytował ten post 27.08.2014 17:44
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.08.2014 18:00
i nadal to samo zadaje po 65 obrażeń ![]()
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 27.08.2014 20:22
Testowany musi działać, amx sobie wykompilujesz
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik DOnius edytował ten post 27.08.2014 20:24
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28.08.2014 11:46
Działa ale nie zawsze i na oba przyciski wiesz czym może być to spowodowane ?
			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28.08.2014 12:10
Zamien public TakeDamage na ten:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker])    return HAM_IGNORED
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {    
    
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2)
        {
            SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health)))        
            return HAM_HANDLED;
        }
    }    
    return HAM_IGNORED;    
}
i pod
#include <hamsandwich>
daj
#include <fakemeta>
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 28.08.2014 18:46
No to są jakieś jaja działa ale to nadal nie jest 1/1 trafia za 2,3 razem całe hp kolesia
			
				
					
						
					
					#11
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.08.2014 16:37
Plus za chęci jednak nadal nie jest 1/1 raz działa raz nie
			
				
					
						
					
					#12
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.08.2014 16:52
No to powinno zadziałać normalnie -.- :
const m_iTeam = 114
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(~damagebits & DMG_BULLET  || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5) || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)	return HAM_IGNORED
	if(get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,373,5),47,4) > 1.0)	KillPlayer(id,ent,attacker,CSW_KNIFE,HIT_GENERIC,0,damagebits)
	return HAM_IGNORED;
}
KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits)
{
	if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker))	return
	
	const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG
	const m_LastHitGroup = 75
	const m_bitsDamageType = 76
	const m_fHasTakenHighDamage = 107
	static DeathMsgId
	new msgblock,weaponname[32],effect
	if (!DeathMsgId)	DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
	
	set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5)
	set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5)
	set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5)
	set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor)
	msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
	set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET)
	ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib)
	set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)
	effect = pev(id,pev_effects)
	if(effect & 128)	set_pev(id,pev_effects,effect-128)
	
	new len
	if(get_weaponname(weapon,weaponname,31))
	{
		if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7
		else weaponname = "grenade"
	}
	else if(weapon == 2)	weaponname = "tracktrain"
	else	weaponname = "world"
	
	emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
	ewrite_byte(attacker)
	ewrite_byte(id)
	ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0)
	ewrite_string(weaponname[len])
	emessage_end()
}
+ fakemete do includów
			
				
					
						
					
					#13
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.08.2014 17:00 Najlepsza odpowiedź
Czy osoba która zabijasz posiada armor?
@Edit
Poprawione, teraz sprawdź.
Załączone pliki
Użytkownik radim edytował ten post 29.08.2014 17:36
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
			
				
					
						
					
					#14
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.08.2014 17:39
Nie posiada Armora ale czasami ktoś ma trochę wytrzymałości
Sprawdzę czy obie działają i dam wam znać
			
				
					
						
					
					#16
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.08.2014 18:45
TO ostatnie mi działa wiesz co miałem wgrane 2 razy Komandosa może temu się bugowało ale dziękuje wam za pomoc i + lecą do wszystkich 
  nawiasem mówiąc nie mam pojęcia jak wgrałem 2 razy komanodsa 
 ![]()
@Edit
Ale na początku i tak 1/1 nie działało także wasza praca nie poszła na marne
Użytkownik dem222 edytował ten post 29.08.2014 18:52
			
				
					
						
					
					#17
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 29.08.2014 19:15
Możesz wskazać dokładnie które Ci działa, bo sam jestem ciekaw, która działa a które nie, do tego pomożesz innym użytkownikom.
Najlepiej zamknij temat wybierając najlepszą odpowiedź
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
		
		
		
		Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
  komandos.amxx









