Witam mam problem ponieważ od wczoraj staram się naprawić klasę Komandos jednak każdy temat jaki napotkałem na forum w żaden sposób go nie naprawił i tu moja prośba do was o pomoc chce aby zadawał 1/1 z noża PPM
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|


Najlepsza odpowiedź radim, 29.08.2014 17:00
Czy osoba która zabijasz posiada armor?
@Edit
Poprawione, teraz sprawdź.
Przejdź do postu
#1
Napisano 27.08.2014 16:55
#2
Napisano 27.08.2014 17:11
Załączone pliki
#3
Napisano 27.08.2014 17:33
to nadal nie to
#4
Napisano 27.08.2014 17:43
to nadal nie to
Czyli co, nie działa? Bo mi ten kod działa - Chciałeś PPM to jest.
Sprawdz to...
Załączone pliki
Użytkownik kakus002 edytował ten post 27.08.2014 17:44
#5
Napisano 27.08.2014 18:00
i nadal to samo zadaje po 65 obrażeń
#6
Napisano 27.08.2014 20:22
Testowany musi działać, amx sobie wykompilujesz
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik DOnius edytował ten post 27.08.2014 20:24
#7
Napisano 28.08.2014 11:46
Działa ale nie zawsze i na oba przyciski wiesz czym może być to spowodowane ?
#8
Napisano 28.08.2014 12:10
Zamien public TakeDamage na ten:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED if(damagebits & DMG_BULLET) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2) { SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health))) return HAM_HANDLED; } } return HAM_IGNORED; }
i pod
#include <hamsandwich>
daj
#include <fakemeta>
#9
Napisano 28.08.2014 18:46
No to są jakieś jaja działa ale to nadal nie jest 1/1 trafia za 2,3 razem całe hp kolesia
#11
Napisano 29.08.2014 16:37
Plus za chęci jednak nadal nie jest 1/1 raz działa raz nie
#12
Napisano 29.08.2014 16:52
No to powinno zadziałać normalnie -.- :
const m_iTeam = 114 public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) { if(~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker || !is_user_connected(attacker)|| !ma_klase[attacker] || get_pdata_int(id,m_iTeam,5) == get_pdata_int(attacker,m_iTeam,5) || get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED if(get_pdata_float(get_pdata_cbase(attacker,373,5),47,4) > 1.0) KillPlayer(id,ent,attacker,CSW_KNIFE,HIT_GENERIC,0,damagebits) return HAM_IGNORED; } KillPlayer(id,inflictor,attacker,weapon,body,shouldgib,damagebits) { if(weapon > 30 || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(attacker)) return const GrenadeWeapon = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG const m_LastHitGroup = 75 const m_bitsDamageType = 76 const m_fHasTakenHighDamage = 107 static DeathMsgId new msgblock,weaponname[32],effect if (!DeathMsgId) DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg") set_pdata_int(id,m_LastHitGroup,body,5) set_pdata_int(id,m_bitsDamageType,damagebits,5) set_pdata_int(id,m_fHasTakenHighDamage,1,5) set_pev(id,pev_dmg_inflictor,inflictor) msgblock = get_msg_block(DeathMsgId) set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_SET) ExecuteHamB(Ham_Killed,id,attacker,shouldgib) set_msg_block(DeathMsgId, msgblock) effect = pev(id,pev_effects) if(effect & 128) set_pev(id,pev_effects,effect-128) new len if(get_weaponname(weapon,weaponname,31)) { if(~GrenadeWeapon & 1<<weapon) len = 7 else weaponname = "grenade" } else if(weapon == 2) weaponname = "tracktrain" else weaponname = "world" emessage_begin(MSG_ALL, DeathMsgId) ewrite_byte(attacker) ewrite_byte(id) ewrite_byte(body == HIT_HEAD ? 1:0) ewrite_string(weaponname[len]) emessage_end() }
+ fakemete do includów
#13
Napisano 29.08.2014 17:00 Najlepsza odpowiedź
Czy osoba która zabijasz posiada armor?
@Edit
Poprawione, teraz sprawdź.
Załączone pliki
Użytkownik radim edytował ten post 29.08.2014 17:36
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#14
Napisano 29.08.2014 17:39
Nie posiada Armora ale czasami ktoś ma trochę wytrzymałości
Sprawdzę czy obie działają i dam wam znać
#16
Napisano 29.08.2014 18:45
TO ostatnie mi działa wiesz co miałem wgrane 2 razy Komandosa może temu się bugowało ale dziękuje wam za pomoc i + lecą do wszystkich nawiasem mówiąc nie mam pojęcia jak wgrałem 2 razy komanodsa
@Edit
Ale na początku i tak 1/1 nie działało także wasza praca nie poszła na marne
Użytkownik dem222 edytował ten post 29.08.2014 18:52
#17
Napisano 29.08.2014 19:15
Możesz wskazać dokładnie które Ci działa, bo sam jestem ciekaw, która działa a które nie, do tego pomożesz innym użytkownikom.
Najlepiej zamknij temat wybierając najlepszą odpowiedź
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych