←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Co obciąża CPU a co RAM

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 26.08.2014

Jak w temacie, jakie czynności obciążają CPU a jakie RAM, problem mam głównie z CPU - zszycie rdzenia na poziomie 90% :/

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 26.08.2014

Thinki
u siebie na serwerze mam tylko 2 pluginy z thinkiem.

A jakby rejestrowac to tak: jak gracz ma klase to RegisterHamFromEntity i to by rejestrowalo think dla jednego gracza, a nie dla wszystkich.
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 26.08.2014

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

HLDSPytania
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 26.08.2014

Thinki
u siebie na serwerze mam tylko 2 pluginy z thinkiem.

A jakby rejestrowac to tak: jak gracz ma klase to RegisterHamFromEntity i to by rejestrowalo think dla jednego gracza, a nie dla wszystkich.

Trochę brakuje odpowiedzi na pytanie...

RAM - zmienne, ogólnie wszystko to, co musi być gdzieś zapamiętane (oczywiście nie chodzi o jakieś pliki map, a o to, co znajduje się w pluginach pod amxx czy metamoda)
CPU - różnego rodzaju obliczenia, instrukcje, itp.
Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 26.08.2014

Czy formatowanie w HUDzie co 0.5 sekundy może konkretnie obciążyć?

Odpowiedz

  • +
  • -
Puchate - zdjęcie Puchate 26.08.2014

 

 

RAM - zmienne, ogólnie wszystko to, co musi być gdzieś zapamiętane (oczywiście nie chodzi o jakieś pliki map, a o to, co znajduje się w pluginach pod amxx czy metamoda)

A CPU to nie obciaza? ;)

 

 

Czy formatowanie w HUDzie co 0.5 sekundy może konkretnie obciążyć?

 

Nie

Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 27.08.2014

RAM - zmienne, ogólnie wszystko to, co musi być gdzieś zapamiętane (oczywiście nie chodzi o jakieś pliki map, a o to, co znajduje się w pluginach pod [/size]amxx czy metamoda)[/size]

A CPU to nie obciaza? wink.png

Zmienne obciążają CPU? Na pewno RAM tutaj jest wykorzystywany przede wszystkim, ale nie mam pojęcia jak te zmienne miały by mieć znaczny wpływ na zużycie CPU, bo samo tworzenie zmiennej chyba nie jest czymś bardzo obciążającym, no chyba że tworzone są one bardzo często, np. w thinku, ale w thinku na wszystko trzeba uważać.

Czy formatowanie w HUDzie co 0.5 sekundy może konkretnie obciążyć?

Ja bym jednak dał trochę więcej, minimum 1 sekundę, bo po co częściej?
Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 27.08.2014

Pozbyłem się HUDów, i kilkunastu thinków nadal to samo :/

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 27.08.2014

Pokaz liste pluginów.

 

Coś musi siedzieć.

 

Chyba że to nie wina pluginu

Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 27.08.2014

Plugins ini:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx   	; AMX Bans
amxbans_main.amxx   	; AMX Bans
;admin.amxx		 	 ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx	 	 ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx			; basic admin console commands
adminhelp.amxx			; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx		; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx			; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx			; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx			; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx			; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx			; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx			; console chat commands
antiflood.amxx			; prevent clients from chat-flooding the server
;scrollmsg.amxx		 ; displays a scrolling message
;imessage.amxx			 ; displays information messages
adminvote.amxx			; vote commands

; Map related
nextmap.amxx			; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx			; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx			; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx			; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx			; restrict weapons menu
statsx.amxx			; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		 ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx		 ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
amxmod_compat.amxx		 ; AMX Mod backwards compatibility layer

autobuyfix.amxx       	; Zabezpieczenie przed bugiem komendy autobuy
noflood.amxx         	; Zabezpieczenie przed botami floodujących serwer
file_watcher.amxx     	; Zabezpieczenie plikow przed usunieciem/wgrywaniem pzez bota
fullupdate.amxx          ; Zabezpieczenie przed spamem fullupdate
rcon_defencer.amxx       ; Ochrona hasla RCON

admin_freelook.amxx 	; Spect dla admina
admin_spec_esp.amxx    	; WH na Spect dla admina
adminlisten.amxx 		; Admin widzi wszystko
ad_manager.amxx	 	; Reklamy w chacie
amx_ip.amxx              ; Chyba wiadomo
luciaHallucination.amxx  ; Duszek do wykrywania WH
galileo.amxx			; Menedzer map 
;ptb					 ; Balansowanie skladow
amx_gag.amxx

Plugins ini COD:

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; SILNIK I ROZGRYWKA ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_mod.amxx 
mw3_deathmatch.amxx
infinite_round.amxx
mw3_domination.amxx 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; EKWIPUNKI ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_equiep_claymore.amxx 
mw3_equiep_c4.amxx 
mw3_equiep_throw.amxx 
mw3_equiep_frag.amxx 
mw3_equiep_semtex.amxx 
;mw3_equiep_desanttaktyczny.amxx 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; PERKI NIEBIESKIE ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_perk_blue_kamuflarz.amxx 
mw3_perk_blue_maraton.amxx 
mw3_perk_blue_zwinnepalce.amxx 
mw3_perk_blue_wampir.amxx
mw3_perk_blue_padlinozerca.amxx 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; PERKI CZERWONE ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_perk_red_saper.amxx debug;
mw3_perk_red_bezkompromisowy.amxx 
mw3_perk_red_mocobalajaca.amxx 
mw3_perk_red_opancerzony.amxx 
mw3_perk_red_silacz.amxx

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; PERKI ZIELONE ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_perk_green_echolokacja.amxx 
mw3_perk_green_meczennik.amxx 
mw3_perk_green_martwacisza.amxx 
mw3_perk_green_sprezystosc.amxx
mw3_perk_green_stabilnecelowanie.amxx 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; KILLSTREAKI ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_killstreak_uav.amxx
mw3_killstreak_counteruav.amxx
mw3_killstreak_predator.amxx
mw3_killstreak_airstrike.amxx
mw3_killstreak_carepackage.amxx
mw3_killstreak_emp.amxx
mw3_killstreak_moab.amxx
mw3_killstreak_sentrygun.amxx
Odpowiedz