Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co obciąża CPU a co RAM



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 26.08.2014 14:01

Jak w temacie, jakie czynności obciążają CPU a jakie RAM, problem mam głównie z CPU - zszycie rdzenia na poziomie 90% :/


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.08.2014 14:36

Thinki
u siebie na serwerze mam tylko 2 pluginy z thinkiem.

A jakby rejestrowac to tak: jak gracz ma klase to RegisterHamFromEntity i to by rejestrowalo think dla jednego gracza, a nie dla wszystkich.
  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.08.2014 18:01

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXPytania

do

HLDSPytania
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.08.2014 18:06

Thinki
u siebie na serwerze mam tylko 2 pluginy z thinkiem.

A jakby rejestrowac to tak: jak gracz ma klase to RegisterHamFromEntity i to by rejestrowalo think dla jednego gracza, a nie dla wszystkich.

Trochę brakuje odpowiedzi na pytanie...

RAM - zmienne, ogólnie wszystko to, co musi być gdzieś zapamiętane (oczywiście nie chodzi o jakieś pliki map, a o to, co znajduje się w pluginach pod amxx czy metamoda)
CPU - różnego rodzaju obliczenia, instrukcje, itp.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 26.08.2014 19:43

Czy formatowanie w HUDzie co 0.5 sekundy może konkretnie obciążyć?


  • +
  • -
  • 0

#6 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2014 20:28

 

 

RAM - zmienne, ogólnie wszystko to, co musi być gdzieś zapamiętane (oczywiście nie chodzi o jakieś pliki map, a o to, co znajduje się w pluginach pod amxx czy metamoda)

A CPU to nie obciaza? ;)

 

 

Czy formatowanie w HUDzie co 0.5 sekundy może konkretnie obciążyć?

 

Nie


  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.08.2014 00:45

RAM - zmienne, ogólnie wszystko to, co musi być gdzieś zapamiętane (oczywiście nie chodzi o jakieś pliki map, a o to, co znajduje się w pluginach pod [/size]amxx czy metamoda)[/size]

A CPU to nie obciaza? wink.png

Zmienne obciążają CPU? Na pewno RAM tutaj jest wykorzystywany przede wszystkim, ale nie mam pojęcia jak te zmienne miały by mieć znaczny wpływ na zużycie CPU, bo samo tworzenie zmiennej chyba nie jest czymś bardzo obciążającym, no chyba że tworzone są one bardzo często, np. w thinku, ale w thinku na wszystko trzeba uważać.

Czy formatowanie w HUDzie co 0.5 sekundy może konkretnie obciążyć?

Ja bym jednak dał trochę więcej, minimum 1 sekundę, bo po co częściej?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 27.08.2014 11:16

Pozbyłem się HUDów, i kilkunastu thinków nadal to samo :/


  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.08.2014 11:22

Pokaz liste pluginów.

 

Coś musi siedzieć.

 

Chyba że to nie wina pluginu


  • +
  • -
  • 0

#10 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 27.08.2014 18:53

Plugins ini:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx   	; AMX Bans
amxbans_main.amxx   	; AMX Bans
;admin.amxx		 	 ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx	 	 ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx			; basic admin console commands
adminhelp.amxx			; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx		; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx			; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx			; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx			; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx			; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx			; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx			; console chat commands
antiflood.amxx			; prevent clients from chat-flooding the server
;scrollmsg.amxx		 ; displays a scrolling message
;imessage.amxx			 ; displays information messages
adminvote.amxx			; vote commands

; Map related
nextmap.amxx			; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx			; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx			; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx			; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx			; restrict weapons menu
statsx.amxx			; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		 ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx		 ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
amxmod_compat.amxx		 ; AMX Mod backwards compatibility layer

autobuyfix.amxx       	; Zabezpieczenie przed bugiem komendy autobuy
noflood.amxx         	; Zabezpieczenie przed botami floodujących serwer
file_watcher.amxx     	; Zabezpieczenie plikow przed usunieciem/wgrywaniem pzez bota
fullupdate.amxx          ; Zabezpieczenie przed spamem fullupdate
rcon_defencer.amxx       ; Ochrona hasla RCON

admin_freelook.amxx 	; Spect dla admina
admin_spec_esp.amxx    	; WH na Spect dla admina
adminlisten.amxx 		; Admin widzi wszystko
ad_manager.amxx	 	; Reklamy w chacie
amx_ip.amxx              ; Chyba wiadomo
luciaHallucination.amxx  ; Duszek do wykrywania WH
galileo.amxx			; Menedzer map 
;ptb					 ; Balansowanie skladow
amx_gag.amxx

Plugins ini COD:

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; SILNIK I ROZGRYWKA ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_mod.amxx 
mw3_deathmatch.amxx
infinite_round.amxx
mw3_domination.amxx 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; EKWIPUNKI ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_equiep_claymore.amxx 
mw3_equiep_c4.amxx 
mw3_equiep_throw.amxx 
mw3_equiep_frag.amxx 
mw3_equiep_semtex.amxx 
;mw3_equiep_desanttaktyczny.amxx 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; PERKI NIEBIESKIE ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_perk_blue_kamuflarz.amxx 
mw3_perk_blue_maraton.amxx 
mw3_perk_blue_zwinnepalce.amxx 
mw3_perk_blue_wampir.amxx
mw3_perk_blue_padlinozerca.amxx 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; PERKI CZERWONE ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_perk_red_saper.amxx debug;
mw3_perk_red_bezkompromisowy.amxx 
mw3_perk_red_mocobalajaca.amxx 
mw3_perk_red_opancerzony.amxx 
mw3_perk_red_silacz.amxx

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; PERKI ZIELONE ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_perk_green_echolokacja.amxx 
mw3_perk_green_meczennik.amxx 
mw3_perk_green_martwacisza.amxx 
mw3_perk_green_sprezystosc.amxx
mw3_perk_green_stabilnecelowanie.amxx 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; KILLSTREAKI ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
mw3_killstreak_uav.amxx
mw3_killstreak_counteruav.amxx
mw3_killstreak_predator.amxx
mw3_killstreak_airstrike.amxx
mw3_killstreak_carepackage.amxx
mw3_killstreak_emp.amxx
mw3_killstreak_moab.amxx
mw3_killstreak_sentrygun.amxx

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych