Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Broń na początek rundy

edycja pluginu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 23.08.2014 13:22

Mam plugin, (chyba) podmieniający broń startową na deagle  w pierwszej rundzie.

Mam kod. sma, chciałbym żeby ktoś dodał mi jeszcze do tego 2 pistolety glock i usp, czyli w pierwszej rundzie gracz ma mieć razem 3 pistolety usp, glock, deagle o pełnym magazynku bo strefa kupowania jest zablokowana.

 

#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <engine>

#include <fun>

#include <hamsandwich>



new weapon_id;



public plugin_init(){

    register_plugin("dEagle", "0.1", "benio101");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);

}



public SpawnedEventPre(id){

    if(is_user_alive(id)){

        give_item(id, "weapon_deagle");

        give_item(id, "ammo_50ae");

        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);

        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);

        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);

    }

}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych