Witam, przerobiłem plugin admin_model_menu aby zamiast modeli gracza zmieniał modele broni dla vipów, teraz pytanie jak zrobić aby modele zapisywały się do następnej zmiany.
tzn. teraz wpisuje /model (model się zmienia) lecz po zmianie na inną broń nadal jest stary model
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Admin Model Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dimision"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /model", "admin")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/v_pbgun13.mdl")
precache_model("models/v_pbgun14.mdl")
precache_model("models/v_pbgun15.mdl")
precache_model("models/v_pbgun2.mdl")
}
public admin(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
{
model_menu(id)
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "**Error-Menu Tylko Dla VIP'a**")
}
}
public model_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rAdmin Model Menu", "menu_wybierz")
menu_additem(menu, "\wModel \yKroliczek", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wModel \yPredator", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wModel \yKomando", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wModel \yStandard Zloty", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_wybierz(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun13.mdl")
case 2 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun14.mdl")
case 3 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun15.mdl")
case 4 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun2.mdl")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
z góry dziękuję


Dodatki SourceMod












