Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis modelu do następnej zmiany.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2014 02:03

Witam, przerobiłem plugin admin_model_menu aby zamiast modeli gracza zmieniał modele broni dla vipów, teraz pytanie jak zrobić aby modele zapisywały się do następnej zmiany.

tzn. teraz wpisuje /model (model się zmienia) lecz po zmianie na inną broń nadal jest stary model

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Admin Model Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dimision"

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /model", "admin")
}

public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/v_pbgun13.mdl")
        precache_model("models/v_pbgun14.mdl")
		precache_model("models/v_pbgun15.mdl")
		precache_model("models/v_pbgun2.mdl")
}
		
public admin(id)
{
	if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
		{
			model_menu(id)
		}
		else
        {
               ColorChat(id, GREEN, "**Error-Menu Tylko Dla VIP'a**")
        }
	
}

public model_menu(id)
{
    new menu = menu_create("\rAdmin Model Menu", "menu_wybierz")
    
    menu_additem(menu, "\wModel \yKroliczek", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wModel \yPredator", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\wModel \yKomando", "3", 0)
	menu_additem(menu, "\wModel \yStandard Zloty", "4", 0)

    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_wybierz(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    { 
       case 1 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun13.mdl")
       case 2 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun14.mdl")
	   case 3 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun15.mdl")
	   case 4 : set_pev(id,pev_viewmodel2, "models/v_pbgun2.mdl")
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}  


z góry dziękuję


b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 20.08.2014 08:35

Zapamiętaj wybór gracza i w zależności od tego, co zapamiętane w funkcji curweapon czy ham item deploy ustawiaj graczowi dany model. Pamiętaj by przy zmianie wyłączać poprzedni zapamietany wybór i ustawiać tylko ten aktualny.
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych