Próbowałem zrobić HUD do BF2 taki jak jest w cod mod po zginięciu ale wyskakuje mi error podczas kompilacji
error 055: start of function body without function header

Pliki w załączniku
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 16.08.2014 19:49
Próbowałem zrobić HUD do BF2 taki jak jest w cod mod po zginięciu ale wyskakuje mi error podczas kompilacji
error 055: start of function body without function header

Pliki w załączniku
Pozdrawiam
Napisano 16.08.2014 20:53
Oznacza to że nie napisałeś publica musisz go napisać.
Zapraszam serdecznie na moj serwer Cod mod Awnase klas.Oraz forum http://nafukani.eu/
Jesli pomogłem daj
Napisano 16.08.2014 21:02
Oznacza to że nie napisałeś publica musisz go napisać.
Mógłbyś mi to zrobić? Ja jakoś słabo znam się na tym
Napisano 18.08.2014 20:42
Można zamknąć ktoś mi już pomógł
Napisano 19.08.2014 10:56
Sorry ale jeszcze nie do zamknięcia bo otrzymałem taki kod
//Bf2 Rank Mod HUD File
//Contains all the HUD functions.
#if defined bf2_hud_included
#endinput
#endif
#define bf2_hud_included
//Show an announcement display
public Announcement(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#else
client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#endif
}
//Displays the HUD to the user
public DisplayHUD(id)
{
id -= TASK_HUD;
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
return;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return;
}
set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
}
}
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.45, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
//ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp);
}
public RemoveHUD(id)
{
remove_task(id+TASK_HUD);
}
Gdy odblokowałem ShowSyncHudMsg i kompiluje wyskakuje mi trochę errorów (patrz screen)

Proszę o pomoc
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych