Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HUD BF2 nie kompiluje się


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gromek98

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2014 19:49

Próbowałem zrobić HUD do BF2 taki jak jest w cod mod po zginięciu ale wyskakuje mi error podczas kompilacji 

error 055: start of function body without function header

57397016921447527639.jpg

 

Pliki w załączniku

Pozdrawiam

Załączone pliki

  • Załączony plik  bf2.rar   39,33 KB  11 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#2 Wszechwiedzący

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.08.2014 20:53

Oznacza to że nie napisałeś publica musisz go napisać.


Zapraszam serdecznie na moj serwer Cod mod Awnase klas.Oraz forum http://nafukani.eu/

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Jesli pomogłem daj  :plus:


#3 Gromek98

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2014 21:02

Oznacza to że nie napisałeś publica musisz go napisać.

Mógłbyś mi to zrobić? Ja jakoś słabo znam się na tym


  • +
  • -
  • 0

#4 Gromek98

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2014 20:42

Można zamknąć ktoś mi już pomógł


  • +
  • -
  • 0

#5 Gromek98

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2014 10:56

Sorry ale jeszcze nie do zamknięcia bo otrzymałem taki kod

        //Bf2 Rank Mod HUD File
        //Contains all the HUD functions.

        #if defined bf2_hud_included
        #endinput
        #endif
        #define bf2_hud_included

        //Show an announcement display
        public Announcement(id)
        {
            if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
            #if defined KOLOROWY_SAY
            ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
            #else
            client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
            #endif
            
        }

        //Displays the HUD to the user
        public DisplayHUD(id)
        {
            id -= TASK_HUD;
            
            if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
                return;
            if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
                return;
            
            if(!is_user_connected(id))
            {
                remove_task(id+TASK_HUD);
                return;
            }
            
            set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
            if ( !gStatsLoaded[id] )
            {
                ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
            }
            else
            {
                new rank = g_PlayerRank[id];
                new nextrank;
                
                switch(rank)
                {
                    case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
                        case 17: nextrank = 7;
                        case 18: nextrank = 8;
                        default: nextrank = rank;
                }
                
                ++nextrank;
                
                new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
                
                if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
                {
                    ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
                }
                else
                {
                    ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
                }
            }
            set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.45, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
            //ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp);
        }
        public RemoveHUD(id)
        {
            remove_task(id+TASK_HUD);
        } 

Gdy odblokowałem  ShowSyncHudMsg i kompiluje wyskakuje mi trochę errorów (patrz screen)

 

63509974436483617028.jpg

 

Proszę o pomoc

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych