witam
mam pytanie, mianowicie czym się różni to:
if(!is_user_alive(killer) || !is_user_connected(killer))
od tego;
if(is_user_alive(killer) || is_user_connected(killer))
?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź sNH., 10.08.2014 14:59
!is_user_connected(id)
Jeżeli gracz nie jest podłączony, można tak powiedzieć. Można powiedzieć że "!" dodaje do warunku "nie".
Przejdź do postuNapisano 10.08.2014 14:51
witam
mam pytanie, mianowicie czym się różni to:
if(!is_user_alive(killer) || !is_user_connected(killer))
od tego;
if(is_user_alive(killer) || is_user_connected(killer))
?
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Napisano 10.08.2014 14:52
To jest negacja, poszukaj u wujka.
Napisano 10.08.2014 14:53
już szukałem ale nie potrafię znaleźć
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
Napisano 10.08.2014 14:59 Najlepsza odpowiedź
!is_user_connected(id)
Jeżeli gracz nie jest podłączony, można tak powiedzieć. Można powiedzieć że "!" dodaje do warunku "nie".
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych