Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem, blokuje T kill CT info


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 The.Scott

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Secret
Online

Napisano 08.08.2014 19:06

Mam problem z pluginem JailBreak-Mod, gdy go używam mi nie pokazuje info u góry kto z T zabił CT, a kto z CT zabił T pokazuje.
Link do JailBreak-Mod plugina - https://forums.allie...ad.php?t=164224
PROSZĘ O POMOC!

Albo proszę o plugin wyświatlający u góry kto kogo zabił.


Znalazlem kod, ale nie wiem jak go zablokowac
 

// Hide Terrorist's name/give points for kill by Kruegs (soccdooccs)
if (get_bit(g_bIsConnected, attacker) && get_bit(g_bIsAlive, attacker) && get_user_team(attacker) == 1)
{
if(g_bHeadShot[attacker][victim])
{
g_bHeadShot[attacker][victim] = false;
cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_headshotpoints]), 1);
}
else
{
cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_killpoints]), 1);
}
SaveData(attacker);

ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, 0, shouldgib);
set_pev(attacker, pev_frags, pev(attacker, pev_frags) + 1.0);

return HAM_SUPERCEDE;
}

return HAM_IGNORED;
}



Moze z g_bHeadShot[attacker][victim] = false; napisac True?


Użytkownik sharkowy edytował ten post 08.08.2014 22:58

  • +
  • -
  • 0

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 08.08.2014 22:27

nie wiem czy o to Ci chodzi ale jeśli chcesz zablokować ten kod:

if (get_bit(g_bIsConnected, attacker) && get_bit(g_bIsAlive, attacker) && get_user_team(attacker) == 1)
{
	if(g_bHeadShot[attacker][victim])
	{
		g_bHeadShot[attacker][victim] = false;
		cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_headshotpoints]), 1);
	}
	else
	{
		cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_killpoints]), 1);
	}
	SaveData(attacker);
	
	ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, 0, shouldgib);
	set_pev(attacker, pev_frags, pev(attacker, pev_frags) + 1.0);
	
	return HAM_SUPERCEDE;
}

to na samym jego początku dodaj: /*

i na samym końcu: */

 

 

nie wiem czy o to Ci chodzi ale coś takiego umożliwi "zablokowanie" danej funkcji w pluginie (zostanie ona wyłączona)


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 The.Scott

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Secret
Online

Napisano 09.08.2014 08:38

nie wiem czy o to Ci chodzi ale jeśli chcesz zablokować ten kod:

if (get_bit(g_bIsConnected, attacker) && get_bit(g_bIsAlive, attacker) && get_user_team(attacker) == 1)
{
	if(g_bHeadShot[attacker][victim])
	{
		g_bHeadShot[attacker][victim] = false;
		cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_headshotpoints]), 1);
	}
	else
	{
		cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_killpoints]), 1);
	}
	SaveData(attacker);
	
	ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, 0, shouldgib);
	set_pev(attacker, pev_frags, pev(attacker, pev_frags) + 1.0);
	
	return HAM_SUPERCEDE;
}

to na samym jego początku dodaj: /*

i na samym końcu: */

 

 

nie wiem czy o to Ci chodzi ale coś takiego umożliwi "zablokowanie" danej funkcji w pluginie (zostanie ona wyłączona)

Jeżeli zablokuję całą funkcję to za kill nie będzie +points, czy nie tak?


  • +
  • -
  • 0

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 09.08.2014 09:39

No tak, nie będzie "punktu" za zabicie

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 The.Scott

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Secret
Online

Napisano 10.08.2014 15:22

No tak, nie będzie "punktu" za zabicie

:/ Ja chciałbym tylko " Hide Terrorist's name" zablokować 


  • +
  • -
  • 0

#6 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.12.2014 22:59

if (get_bit(g_bIsConnected, attacker) && get_bit(g_bIsAlive, attacker) && get_user_team(attacker) == 1)
{
	if(g_bHeadShot[attacker][victim])
	{
		g_bHeadShot[attacker][victim] = false;
		cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_headshotpoints]), 1);
	}
	else
	{
		cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_killpoints]), 1);
	}
	SaveData(attacker);
	
	ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, 0, shouldgib);
	set_pev(attacker, pev_frags, pev(attacker, pev_frags) + 1.0);
	
	return HAM_SUPERCEDE;
}

zamien na

if (get_bit(g_bIsConnected, attacker) && get_bit(g_bIsAlive, attacker) && get_user_team(attacker) == 1)
{
        SaveData(attacker);
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 02.12.2014 23:01

  • +
  • -
  • 0

#7 The.Scott

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Secret
Online

Napisano 03.12.2014 14:26

if (get_bit(g_bIsConnected, attacker) && get_bit(g_bIsAlive, attacker) && get_user_team(attacker) == 1)
{
	if(g_bHeadShot[attacker][victim])
	{
		g_bHeadShot[attacker][victim] = false;
		cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_headshotpoints]), 1);
	}
	else
	{
		cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_killpoints]), 1);
	}
	SaveData(attacker);
	
	ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, 0, shouldgib);
	set_pev(attacker, pev_frags, pev(attacker, pev_frags) + 1.0);
	
	return HAM_SUPERCEDE;
}

zamien na

if (get_bit(g_bIsConnected, attacker) && get_bit(g_bIsAlive, attacker) && get_user_team(attacker) == 1)
{
        SaveData(attacker);
	return HAM_IGNORED;
}

Gdy to zamienilem to kills pokazuje, ale points nie daje za kill..


  • +
  • -
  • 0

#8 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.12.2014 21:18

        cs_set_user_money(attacker, g_iPoints[attacker] += get_pcvar_num(cvar_pointer[cvar_killpoints]), 1); dodaj :D


  • +
  • -
  • 0

#9 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 04.12.2014 09:43

Autorem Tematu Jest 

Wielkie Jol

Dodajemy bibliotekę colorchat

 

Funkcja DeathMsg()
Więc tak, do funkcji plugins_init() dopisujemy na samym końcu

 

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

 

 Następnie na samym dole dopisujemy to:

public DeathMsg(){
new nickkid[33], nickvid[33];
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
get_user_name(kid, nickkid, 32);
get_user_name(vid, nickvid, 32);
if(get_user_team(kid) == 2 && get_user_team(vid) == 1)
ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Klawisz %s^x01 zabil^x03 wieznia %s^x01 --- ", nickkid, nickvid);
else if(vid != kid){
if(get_user_team(kid) == 1 && get_user_team(vid) == 1)
ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 zabil^x03 wieznia %s^x01 ---  Pozostalo: %d wiezniow", nickkid, nickvid, ilosc_graczy[ZYWI]-1);
}
else if(get_user_team(kid) == 1 && get_user_team(vid) == 2)
ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 zabil^x03 klawisza %s^x01", nickkid, nickvid);
else if(kid == vid){
if(get_user_team(kid) == 1 && get_user_team(vid) == 1)
ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 nie wytrzymal wieziennej presji i popelnil samobojstwo", nickkid);}
 
}

 

Dodanie do funkcji Ham_Killed:

Szukamy:

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

Po:

if(!is_user_connected(id))

return HAM_IGNORED;

Dodajemy :

 

 

new nickkid[33], nickvid[33];

 
get_user_name
(id, nickkid, 32);
get_user_name(attacker, nickvid, 32);
if(get_user_team(id) == 2 && get_user_team(attacker) == 1)
ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Klawisz %s^x01 zabil^x03 wieznia %s^x01 --- ", nickkid, nickvid);
else if(id != attacker){
if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(attacker) == 1)
ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 zabil^x03 wieznia %s^x01 ---  Pozostalo: %d wiezniow", nickkid, nickvid, ilosc_graczy[ZYWI]-1);
}
else if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(attacker) == 2)
ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 zabil^x03 klawisza %s^x01", nickkid, nickvid);
else if(id == attacker){
if(get_user_team(id) == 1 && get_user_team(attacker) == 1)
ColorChat(0, GREEN, "[ZGON]^x01 --- ^x03 Wiezien %s^x01 nie wytrzymal wieziennej presji i popelnil samobojstwo", nickkid);
}

 

Oddzielny plugin:

 
 

 

Załączone pliki


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 04.12.2014 09:45

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#10 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.12.2014 21:16

Stock

stock playersInTeam( CsTeams: team ){
    new iIle = 0;
    for( new i = 1 ; i < get_maxplayers() ; i++ ){
        if( !is_user_connected( i ) )
            continue;
        if( cs_get_user_team( i ) == team )
            iIle++;
    }
    return iIle;
    
}

Jest wadliwy :))

 

Zwraca terrorystów na serwerze, ale nie żywych lecz wszystkich :)

Zamien

		if( !is_user_connected( i ) )

Na

		if( !is_user_alive( i ) )

gotowy stock

stock playersInTeam( CsTeams: team ){
	new iIle = 0;
	for( new i = 1 ; i < get_maxplayers() ; i++ ){
		if( !is_user_alive( i ) )
			continue;
		if( cs_get_user_team( i ) == team )
			iIle++;
	}
	return iIle;
	
}

Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 04.12.2014 21:17

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych