Witam mam mały problem otóż nie umiem za bardzo dodać do Silnika CODMOD Wytrzymałość Perku oraz Monet dodałem również misje są w oddzielnych pluginach można było by je połączyć w silniku jeśli tak proszę o pomoc.
Mam problem też ze statusem VIP pokazuje jeśli ty masz VIPa a kiedy patrzysz na drugą osobę nadal pokazuje twój status a chciałbym żeby pokazywało jego status czy posiada vipa czy nie.
Chciałbym aby ktoś zrobił mi w silniku do HUDA taką kolejność
W takiej kolejności był poprosił ustawienie.
Perk
Wytrzymałość perku
Zdrowie
Monety
VIP
+ Dodanie misji obok Radaru
Załączam Załączniki z silnikiem + Pluginy Monety Wytrzymałość.
I kod z silnika:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n[Forum :Juz nie dostane Ostrzezenia:)]^n[Droper GG :35859410]^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nVip : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G ? "Tak" : "Nie", hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.02, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n[Forum : Juz nie dostane Ostrzezenia:)]^n[Droper GG :35859410]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Vip : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G ? "Tak" : "Nie", hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
cod_quests.amxx









