Witam mam problem z pluginem System Monet chciałem zrobić szansę 1/10 na drop monety z gracza
Mam kod :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#define PLUGIN "System Monet"
#define AUTHOR "kisiel96"
#define VERSION "1.0.8"
#define ZADANIE_POKAZ_MONETY 666
#define VIP ADMIN_LEVEL_H
new nazwa_gracza[32][64],
identyfikator[32][64];
new monety[32];
new SyncHudObj;
new cvar_coins_kill_vip,
cvar_coins_ff,
cvar_typ_zapisu;
new coins_kill,
coins_kill_vip,
coins_ff,
typ_zapisu;
new vault;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
cvar_coins_ff = register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0");
cvar_typ_zapisu = get_cvar_pointer("cod_savetype");
vault=nvault_open("monety");
if(vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_user_coins", "PobierzMonety", 1);
register_native("cod_set_user_coins", "UstawMonety", 1);
}
public client_authorized(id)
{
UsunMonety(id);
get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator[id], 63, nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator[id], 63);
case 3: get_user_ip(id, identyfikator[id], 63);
}
Wczytaj(id);
}
public client_connect(id)
Wczytaj(id);
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
UsunMonety(id)
}
public plugin_end()
nvault_close(vault);
/////RESET MONET/////
public UsunMonety(id)
monety[id] = 0;
/////ZLICZNIE MONET/////
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1);
new vid = read_data(2);
new los = random_num(1,10) // Szansa na drop
if(kid == vid)
return;
coins_ff = get_pcvar_num(cvar_coins_ff)
if(coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
return;
coins_kill = los;
coins_kill_vip = get_pcvar_num(cvar_coins_kill_vip);
if(get_user_flags(kid) & VIP)
{
monety[kid] += coins_kill_vip;
}
else
{
monety[kid] += coins_kill;
}
}
/////HUD/////
public PokazMonety(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_MONETY;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_MONETY);
return;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]); // Tutaj error jest
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_MONETY))
set_task(0.1, "PokazMonety", id+ZADANIE_POKAZ_MONETY, _, _, "b");
}
/////NATYWY/////
public UstawMonety(id, wartosc)
{
monety[id] = wartosc
}
public PobierzMonety(id)
return monety[id];
/////NVAULT/////
public Zapisz(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-monety", identyfikator[id]);
format(vaultdata, 255, "%d#", monety[id]);
nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wczytaj(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-monety", identyfikator[id]);
format(vaultdata, 255, "%d#", monety[id]);
nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new monetytemp[33];
parse(vaultdata, monetytemp, 32);
monety[id] = str_to_num(monetytemp);
return PLUGIN_CONTINUE
}
I jest problem bo wyskakuje mi error z HUD'em. Nie wiem czy dobrze to wykminiłem ale jest błąd czy ktoś by mógł mi pomóc w rozwiązaniu tego błędu ? Z góry dziękuję


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty








