Spotkalem sie z takim czyms:
public DeathMsg(id)mozna tak? Dlaczego? I co to jest to id?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 25.07.2014 19:27
Tak ale totalnie nic ci to nie da jedynie pamięć zmarnujeszmozna tak?
Bo nigdzie w pluginie nie wykonujesz tej funkcji bezpośrednio a amxx przesyła argumenty pośrednioI dlaczego tak mozna?
public DeathMsg(id)nie różni sie niczym od:
public DeathMsg(a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,l,m,n,o,p,r,s,t,u,w,x,y,z)...
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
new name[100]
for(new i=1;i<200;i++) if(get_user_msgname(i, name, charsmax(name)))
{
register_event(name,"Test","")
register_event(name,"Test","a")
register_event(name,"Test","b")
register_event(name,"Test","c")
register_event(name,"Test","d")
register_event(name,"Test","e")
register_event(name,"Test","ab")
register_event(name,"Test","ac")
register_event(name,"Test","ad")
register_event(name,"Test","bc")
register_event(name,"Test","bd")
register_event(name,"Test","cd")
register_event(name,"Test","abc")
register_event(name,"Test","abd")
register_event(name,"Test","bcd")
register_event(name,"Test","acd")
register_event(name,"Test","abcd")
}
}
public Test(id)
{
if(id) client_print(0,print_chat,"id == %i",id)
}
Przejdź do postu
Napisano 25.07.2014 17:05
public DeathMsg(id)mozna tak? Dlaczego? I co to jest to id?
Napisano 25.07.2014 18:26
można. w nawiasie podaje się parametr, w tym przypadku id to parametr. Można, ale to wtedy sprawdzasz, czy np. read_data(2) == id, czyli tak samo mógłbyś zrobić warunkiem if(read_data(2));
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 25.07.2014 18:31
Napisano 25.07.2014 19:27 Najlepsza odpowiedź
Tak ale totalnie nic ci to nie da jedynie pamięć zmarnujeszmozna tak?
Bo nigdzie w pluginie nie wykonujesz tej funkcji bezpośrednio a amxx przesyła argumenty pośrednioI dlaczego tak mozna?
public DeathMsg(id)nie różni sie niczym od:
public DeathMsg(a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,l,m,n,o,p,r,s,t,u,w,x,y,z)...
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
new name[100]
for(new i=1;i<200;i++) if(get_user_msgname(i, name, charsmax(name)))
{
register_event(name,"Test","")
register_event(name,"Test","a")
register_event(name,"Test","b")
register_event(name,"Test","c")
register_event(name,"Test","d")
register_event(name,"Test","e")
register_event(name,"Test","ab")
register_event(name,"Test","ac")
register_event(name,"Test","ad")
register_event(name,"Test","bc")
register_event(name,"Test","bd")
register_event(name,"Test","cd")
register_event(name,"Test","abc")
register_event(name,"Test","abd")
register_event(name,"Test","bcd")
register_event(name,"Test","acd")
register_event(name,"Test","abcd")
}
}
public Test(id)
{
if(id) client_print(0,print_chat,"id == %i",id)
}
Napisano 25.07.2014 19:40
Napisano 25.07.2014 20:13
takCzyli argumenty z eventów mam pobierać przez read_data()?
Pewnie gdzieś jestWidzialem juz kilkanascie pluginów ktore maja DeathMsg(id) i potem get_user_attacker(id).
id = read_data(x)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych