Witam,
Mam kilka kodów które zamieszczam w swoim sklepiku, mam do nich kilka pytań
Pierwsze to czy to zadziała na pewno na jedną rundę czy na więcej (jeśli więcej jak poprawić)
case 2:
{
if(pieniadze >= 4000)
{
cs_set_user_money(id, pieniadze - 4000)
radar_scan(id)
client_print(id, print_chat, "[DD2] Widzisz wrogow na radarze!");
}
if(pieniadze < 4000)
client_print(id, print_chat, "[DD2] Masz za malo kasy!");
}
Kolejne zawiera poprzednie + czy to wystarczy czy jeszcze jakiś kod muszę dopisać do tego?
case 1:
{
if(pieniadze >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, pieniadze -3000);
set_user_footsteps(id, 1);
client_print(id, print_chat, "[DD2] Nikt nie slyszy twoich krokow!");
}
if(pieniadze < 3000)
client_print(id, print_chat, "[DD2] Masz za malo kasy!");
}
Trzecie. czy w ten sposób mogę zabierać pieniądze graczu po zakupie?
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id)
new pieniadze = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, pieniadze-2500);
Czy raczej
new bool:pieniadze wtedy cs_set_user_money(id, pieniadze-2500);
Czwarte czy to zadziała?
Na początku
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
w plugis init
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
oraz na końcu
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if(!is_user_alive(id)) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}


Dodatki SourceMod






sklepDD2.amxx






