Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

startowa broń ct i tt na codmod



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Wysu

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.07.2014 16:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "1.0-3"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

#define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32
#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256
#define MAX_ILOSC_PERKOW 120
#define MAX_ILOSC_KLAS 100

#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

new const co_ile[] = { 1, 4, 8,  16, 24, -1 }
new szybkosc_rozdania[33];

new MsgScreenfade;

new vault;

new SyncHudObj, SyncHudObj2;
 
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
         cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
         cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
         cvar_typ_zapisu,
         cvar_blokada_broni;

     
new perk_zmieniony,
     klasa_zmieniona;

     
new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
     opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
     max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     ilosc_perkow;

     
new nazwa_gracza[33][64],
     klasa_gracza[33],
     nowa_klasa_gracza[33],
     poziom_gracza[33],
     doswiadczenie_gracza[33],
     perk_gracza[33],
     wartosc_perku_gracza[33];

new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
     Float:szybkosc_gracza[33],
     Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
     
new punkty_gracza[33],
     zdrowie_gracza[33],
     inteligencja_gracza[33],
     wytrzymalosc_gracza[33],
     kondycja_gracza[33];

new bool:gracz_ma_tarcze[33],
     bool:gracz_ma_noktowizor[33];     

new bonusowe_bronie_gracza[33],
     bonusowe_zdrowie_gracza[33],
     bonusowa_inteligencja_gracza[33],
     bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33],
     bonusowa_kondycja_gracza[33];

new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
     opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
     pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     ilosc_klas;

new bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

new bool:freezetime = true;

new const doswiadczenie_poziomu[] = {
    0,
    500, 645, 850, 1166, 1535, 1909, 2423, 3055, 3746, 4447,
    5284, 6173, 7194, 8293, 9422, 10610, 11820, 13252, 14759, 16284,
    17887, 19493, 21109, 22945, 24789, 26727, 28841, 31018, 33267, 35662,
    38083, 40622, 43241, 45886, 48572, 51397, 54244, 57101, 60192, 63358,
    66633, 69978, 73333, 76803, 80285, 83795, 87387, 91176, 95062, 98995,
    103055, 107123, 111328, 115583, 119957, 124371, 128814, 133301, 137825, 142445,
    147243, 152176, 157155, 162204, 167374, 172639, 177940, 183279, 188734, 194198,
    199873, 205556, 211271, 217123, 223100, 229156, 235233, 241417, 247630, 253844,
    260137, 266496, 272966, 279459, 286157, 292937, 299844, 306816, 313930, 321122,
    328336, 335643, 343059, 350542, 358034, 365649, 373340, 381095, 388981, 396952,
    404947, 413078, 421307, 429614, 437964, 446435, 454948, 463499, 472080, 480827,
    489596, 498470, 507356, 516279, 525269, 534325, 543501, 552724, 562163, 571621,
    581298, 591007, 600834, 610743, 620739, 630750, 640900, 651052, 661301, 671690,
    682131, 692580, 703054, 713541, 724168, 734974, 745885, 756804, 767828, 778935,
    790096, 801343, 812755, 824250, 835758, 847386, 859121, 870861, 882672, 894663,
    906730, 918837, 930992, 943212, 955586, 968034, 980531, 993046, 1005701, 1018441,
    1031186, 1044030, 1056944, 1069998, 1083197, 1096403, 1109740, 1123113, 1136505, 1149923,
    1163355, 1176986, 1190694, 1204538, 1218498, 1232483, 1246513, 1260619, 1274866, 1289134,
    1303436, 1317833, 1332283, 1346950, 1361743, 1376557, 1391396, 1406264, 1421140, 1436273,
    1451495, 1466768, 1482141, 1497623, 1513152, 1528768, 1544413, 1560149, 1575904, 1591739,
    1607767, 1623820, 1639969, 1656278, 1672659, 1689068, 1705505, 1721995, 1738598, 1755247,
    1771991, 1788764, 1805665, 1822701, 1839784, 1857060, 1874372, 1891801, 1909255, 1926763,
    1944328, 1962023, 1979832, 1997685, 2015594, 2033563, 2051683, 2069826, 2087991, 2106370,
    2124838, 2143358, 2161953, 2180578, 2199371, 2218183, 2237005, 2256029, 2275129, 2294319,
    2313561, 2332877, 2352314, 2371764, 2391282, 2410863, 2430495, 2450130, 2469904, 2489866,
    2509884, 2529951, 2550182, 2570415, 2590656, 2611031, 2631580, 2652134, 2672694, 2693379,
    2714131, 2734936, 2755743, 2776846, 2798038, 2819273, 2840617, 2862002, 2883495, 2905045,
    2926602, 2948189, 2969987, 2991829, 3013757, 3035743, 3057747, 3079880, 3102173, 3124515,
    3146887, 3169366, 3191876, 3214491, 3237153, 3259863, 3282575, 3305404, 3328474, 3351638,
    3374853, 3398138, 3421516, 3444963, 3468455, 3492089, 3515782, 3539477, 3563347, 3587235,
    3611289, 3635353, 3659527, 3683743, 3708084, 3732528, 3757071, 3781614, 3806169, 3830738,
    3855495, 3880435, 3905377, 3930420, 3955603, 3980812, 4006040, 4031389, 4056843, 4082432,
    4108056, 4133690, 4159325, 4185078, 4210908, 4236816, 4262844, 4289032, 4315260, 4341629,
    4368095, 4394633, 4421238, 4447929, 4474726, 4501526, 4528455, 4555408, 4582472, 4609602,
    4636735, 4663986, 4691320, 4718691, 4746257, 4773896, 4801595, 4829324, 4857181, 4885162,
    4913212, 4941317, 4969473, 4997655, 5025843, 5054096, 5082359, 5110855, 5139519, 5168263,
    5197140, 5226050, 5255033, 5284125, 5313240, 5342358, 5371594, 5401033, 5430546, 5460104,
    5489736, 5519480, 5549227, 5579028, 5609015, 5639079, 5669148, 5699253, 5729435, 5759642,
    5790032, 5820436, 5851039, 5881643, 5912377, 5943233, 5974097, 6004996, 6036059, 6067186,
    6098371, 6129650, 6160979, 6192329, 6223683, 6255350, 6287035, 6318770, 6350675, 6382599,
    6414610, 6446681, 6478754, 6511038, 6543377, 6575793, 6608288, 6640866, 6673451, 6706202,
    6739072, 6771968, 6804935, 6838044, 6871160, 6904347, 6937624, 6970980, 7004442, 7038021,
    7071638, 7105380, 7139152, 7172934, 7206855, 7240930, 7275060, 7309267, 7343485, 7377731,
    7412147, 7446672, 7481306, 7515993, 7550691, 7585563, 7620512, 7655504, 7690614, 7725782,
    7761004, 7796255, 7831633, 7867110, 7902616, 7938231, 7973939, 8009730, 8045571, 8081445,
    8117488, 8153557, 8189782, 8226076, 8262377, 8298796, 8335264, 8371892, 8408563, 8445244,
    8481949, 8518860, 8555801, 8592889, 8629988, 8667144, 8704456, 8741822, 8779324, 8816877,
    8854469, 8892162, 8929995, 8967839, 9005790, 9043781, 9081836, 9119968, 9158168, 9196564,
    9234985, 9273436, 9311930, 9350524, 9389235, 9428042, 9466892, 9505928, 9545029, 9584169,
    9623382, 9662680, 9701993, 9741459, 9780977, 9820547, 9860133, 9899728, 9939417, 9979211,
    10019024, 10058849, 10098790, 10138864, 10179219, 10219612, 10260103, 10300594, 10341119, 10381646,
    10422447, 10463330, 10504333, 10545394, 10586540, 10627691, 10668864, 10710046, 10751423, 10792827,
    10834231, 10875723, 10917499, 10959375, 11001262, 11043239, 11085287, 11127388, 11169618, 11211948,
    11254324, 11296867, 11339497, 11382172, 11424930, 11467734, 11510682, 11553709, 11596744, 11639883,
    11683101, 11726339, 11769630, 11813018, 11856545, 11900157, 11943824, 11987560, 12031325, 12075288,
    12119315, 12163406, 12207566, 12251826, 12296181, 12340610, 12385053, 12429653, 12474306, 12518990,
    12563741, 12608504, 12653347, 12698401, 12743514, 12788780, 12834068, 12879429, 12924848, 12970428,
    13016083, 13061801, 13107610, 13153436, 13199433, 13245451, 13291572, 13337743, 13384003, 13430367,
    13476840, 13523389, 13569977, 13616662, 13663406, 13710207, 13757069, 13803935, 13851004, 13898204,
    13945455, 13992759, 14040111, 14087534, 14134983, 14182457, 14229942, 14277659, 14325495, 14373419,
    14421480, 14469562, 14517671, 14565968, 14614269, 14662649
}



public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "10");
    cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "1"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen
    cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50");
    cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "2");  // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
    cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1");
    
    register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
    register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
    register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
    register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
    register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
    register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
    register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
    register_clcmd("say /item", "Pomoc");
    register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
    register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
    register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
    register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
    register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
    register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
    register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
    register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
    register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
    register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
    
    register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
    
    RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
    RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
    RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
    
    register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
    
    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
    
    register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
    register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
    
    vault = nvault_open("CodMod");
    
    MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
    SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
    
    perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
    klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);

    copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
    copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");
    copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
    
    set_task(1.0, "plugin_cfg");
}        

public plugin_cfg()
{
    new lokalizacja_cfg[33];
    get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
    server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg);
    server_exec();
}
    

public plugin_precache()
{    
    precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}

public plugin_natives()
{
    register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
    register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1);
    register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);
    register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1);
    register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1);
    register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1);
    register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1);
    
    register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1);    
    register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1);    
    register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1);    
    register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1);    
    
    register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
    register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1);
    register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1);
    register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1);
    register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
    register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1);
    register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1);
    register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1);
    register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1);
    
    register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1);
    
    register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1);
    register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1);
    register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1);
    register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1);
    
    register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1);
    register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1);
    register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1);
    register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1);
    
    register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1);
    register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1);
    register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1);
    register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1);
    
    register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1);
    register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1);
    register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1);
    register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1);
    
    register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);
    
    register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk");
    register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase");
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{        
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    new Float: velocity[3];
    pev(id, pev_velocity, velocity);
    new Float: speed = vector_length(velocity);
    if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
        set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300);
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public Odrodzenie(id)
{    
    if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
        set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
    
    if(nowa_klasa_gracza[id])
        UstawNowaKlase(id);
    
    if(!klasa_gracza[id])
    {
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    DajBronie(id);
    ZastosujAtrybuty(id);
    
    if(punkty_gracza[id] > 0)
        PrzydzielPunkty(id);

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UstawNowaKlase(id)
{
        new ret;
                
        new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL);
        ExecuteForward(forward_handle, ret, id);
        DestroyForward(forward_handle);
                
        forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL);
        ExecuteForward(forward_handle, ret, id);
        DestroyForward(forward_handle);
        
        if(ret == 4)    
        {
                klasa_gracza[id] = 0;
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }

        ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
        
        if(ret == 4)    
        {
                klasa_gracza[id] = 0;
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
        nowa_klasa_gracza[id] = 0;
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
        UstawPerk(id, 0, 0, 0);
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zmieniles kalse wiec droples perk.");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DajBronie(id)
{
    for(new i=1; i < 32; i++)
    {
        if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            fm_give_item(id, weaponname);
        }
    }
    
    if(gracz_ma_tarcze[id])
        fm_give_item(id, "weapon_shield");
        
    if(gracz_ma_noktowizor[id])
        cs_set_user_nvg(id, 1);
    
    new weapons[32];
    new weaponsnum;
    get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
    for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
        if(is_user_alive(id))
            if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
                cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}

public ZastosujAtrybuty(id)
{
    redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
    
    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
    
    szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
    
    set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

public PoczatekRundy()    
{
    freezetime = false;
    for(new id=0;id<=32;id++)
    {
        if(!is_user_alive(id))
            continue;

        Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);
        
        set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
        
        switch(get_user_team(id))
        {
            case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
            case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
        }
    }
}

public NowaRunda()
    freezetime = true;

public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker))
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_health(this) <= 1)
        return HAM_IGNORED;
    
    SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
        
    return HAM_IGNORED;
}

public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
    {
        new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia);
        while(damage>20)
        {
            damage -= 20;
            doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
        }
    }
    SprawdzPoziom(attacker);
    return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{    
    if(!is_user_connected(attacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
    {
        new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
        new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
        
        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
            nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
            
        if(!perk_gracza[attacker])
            UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
    }
    
    SprawdzPoziom(attacker);
    
    return HAM_IGNORED;
}


public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
    static health;
    health = get_msg_arg_int(1);
    
    if (health < 256) return;
    
    if (!(health % 256))
        set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);
    
    set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}

public client_authorized(id)
{
    UsunUmiejetnosci(id);

    get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
    
    UsunZadania(id);
    
    set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
}

public client_disconnect(id)
{
    ZapiszDane(id);
    UsunUmiejetnosci(id);
    UsunZadania(id);
}

public UsunUmiejetnosci(id)
{
    nowa_klasa_gracza[id] = 0;
    UstawNowaKlase(id);
    klasa_gracza[id] = 0;
    poziom_gracza[id] = 0;
    doswiadczenie_gracza[id] = 0;
    punkty_gracza[id] = 0;
    zdrowie_gracza[id] = 0;
    inteligencja_gracza[id] = 0;
    wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
    kondycja_gracza[id] = 0;
    bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;
    bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
    bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;
    bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;
    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0;
    szybkosc_gracza[id] = 0.0;
    UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}

public UsunZadania(id)
{
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);    
    remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
}
    
public WygranaTerro()
    WygranaRunda("TERRORIST");
    
public WygranaCT()
    WygranaRunda("CT");

public WygranaRunda(const Team[])
{
    new Players[32], playerCount, id;
    get_players(Players, playerCount, "aeh", Team);
    new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana);
    
    if(get_playersnum() < 3)
        return;
        
    for (new i=0; i<playerCount; i++)
    {
        id = Players[i];
        if(!klasa_gracza[id])
            continue;
        
        doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana;
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
        SprawdzPoziom(id);
    }
}

public KomendaOpisPerku(id)
    OpisPerku(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id]);
    
public OpisPerku(id, perk, wartosc)
{
    new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];
    new losowa_wartosc[15];
    if(wartosc > -1)
        num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
    else
        format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);
        
    format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);
    replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);
    
    client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]);
    client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku);
}

public OpisPerkow(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
    for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
        menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisPerkow_Handle(id, menu, item)
{
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    OpisPerku(id, item, -1);
    OpisPerkow(id);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public OpisKlasy(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
                add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
    new klasa[50];
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        WczytajDane(id, i);
        format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
        menu_additem(menu, klasa);
    }
    
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
        
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }    
    
    if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    nowa_klasa_gracza[id] = item;
    
    if(klasa_gracza[id])
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
    else
    {
        UstawNowaKlase(id);
        DajBronie(id);
        ZastosujAtrybuty(id);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PrzydzielPunkty(id)
{
        new szybkosc[60];
        new inteligencja[65];
        new zdrowie[60];
        new wytrzymalosc[60];
        new kondycja[60];
        new tytul[25];
        
        if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
                format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
        else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
        format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
        format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
        format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
        format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
        format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
        new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
        menu_additem(menu, szybkosc);
        menu_addblank(menu, 0);
        menu_additem(menu, inteligencja);
        menu_additem(menu, zdrowie);
        menu_additem(menu, wytrzymalosc);
        menu_additem(menu, kondycja);
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
        menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT) {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if(punkty_gracza[id] < 1)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        new limit_poziomu = sizeof(doswiadczenie_poziomu);
        new ilosc;
        if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
                ilosc = punkty_gracza[id];
        else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
        
        switch(item) {
                case 0: {
                        if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
                        else szybkosc_rozdania[id] = 0;
                }       
                case 1: {       
                        if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
                                if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
                                        ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
                                inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                        } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");                       
                }
                case 2: {       
                        if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
                                if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
                                        ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
                                zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                        } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
                }
                case 3: {       
                        if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
                if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
                                        ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
                                
                wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                        } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                }
                case 4: {       
                        if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
                                if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
                                        ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
                                kondycja_gracza[id]+=ilosc;
                                punkty_gracza[id]-=ilosc;
                        } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
                }
        }
        
        if(punkty_gracza[id] > 0)
                PrzydzielPunkty(id);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public KomendaResetujPunkty(id)
{    
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Umiejetnosci zostana zresetowane.");
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    ResetujPunkty(id);
}

public ResetujPunkty(id)
{
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;
    inteligencja_gracza[id] = 0;
    zdrowie_gracza[id] = 0;
    kondycja_gracza[id] = 0;
    wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
    
    if(punkty_gracza[id])
        PrzydzielPunkty(id);
}

public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return;
        
    new team = get_user_team(id);
    
    if(team > 2)
        return;
        
    new bron = read_data(2);
        
    new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_dozwolone);
    
    if(!(1<<bron & bronie))
    {
        new weaponname[22];
        
        get_weaponname(bron, weaponname, 21);
        ham_strip_weapon(id, weaponname);
    }
    
    if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
        engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");    
        
    UstawSzybkosc(id);
}

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
    {
        new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
        ExecuteForward(forward_handle, id, id);
        DestroyForward(forward_handle);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }

    if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
    {
        cs_set_user_nvg(id, 0);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public UzyjPerku(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, id, id);
    DestroyForward(forward_handle);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public ZapiszDane(id)
{
    if(!klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
    format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
    
    new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
    
    switch(typ_zapisu)
    {
        case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
        case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
        case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
    }
        
    format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
    nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
    
    new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
    
    switch(typ_zapisu)
    {
        case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
        case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
        case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
    }
    
    format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
    

    if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis.
    {
        format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
        nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
    }

    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    
    new danegracza[6][32];
    
    parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
    
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
    inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
    zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
    wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
    kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public WyrzucPerk(id)
{
    if(perk_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
        UstawPerk(id, 0, 0, 0);
    }
    else
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}

public SprawdzPoziom(id)
{    
    if(!is_user_connected(id))
        return;
        
    new limit_poziomu = sizeof doswiadczenie_poziomu-1;
    
    new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
    
    while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
    {
        poziom_gracza[id]++;
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
        zdobyl_poziom = true;
    }
        
    while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
    {
        poziom_gracza[id]--;
        stracil_poziom = true;
    }
        
    if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
    {
        poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
        ResetujPunkty(id);
    }
    
    if(stracil_poziom)
    {
        ResetujPunkty(id);
        set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
    }
    else if(zdobyl_poziom)
    {
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
        set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
    }
        
            
    ZapiszDane(id);
}

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
        
        new hp = get_user_health(target);    
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new hp = get_user_health(id);
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}  

public PokazReklame(id)
{
    id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote");
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");
}

public Pomoc(id)
    show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\yradio3\w (standardowo C) lub  \yuseperk\w - Uzycie perku", -1, "Pomoc");

public UstawSzybkosc(id)
{
    id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
    
    if(klasa_gracza[id] && !freezetime)
        set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);
}

public DotykBroni(weapon, id)
{
    if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!is_user_connected(id))
        return HAM_IGNORED;
        
    new model[23];
    pev(weapon, pev_model, model, 22);
    if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
        return HAM_IGNORED;
    return HAM_SUPERCEDE;
}

public DotykTarczy(weapon, id)
{
    if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!is_user_connected(id))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(gracz_ma_tarcze[id])
        return HAM_IGNORED;
        
    return HAM_SUPERCEDE;
}
    
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
    if(!ilosc_perkow)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    static obroty[33];
    
    if(obroty[id]++ >= 5)
    {
        UstawPerk(id, 0, 0, 0);
        obroty[id] = 0;
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
    wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc;
    
    new ret;
    
    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
    DestroyForward(forward_handle);
    
    perk_gracza[id] = 0;
    
    forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
    DestroyForward(forward_handle);
    
    if(ret == 4)
    {
        UstawPerk(id, -1, -1, 1);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc);
    
    if(ret == 4)
    {
        UstawPerk(id, -1, -1, 1);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    perk_gracza[id] = perk;    
    wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
    
    obroty[id] = 0;
    
    if(pokaz_info && perk_gracza[id])
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
    doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
    SprawdzPoziom(id);
}

public UstawKlase(id, klasa, zmien)
{
    nowa_klasa_gracza[id] = klasa;
    if(zmien)
    {
        UstawNowaKlase(id);
        DajBronie(id);
        ZastosujAtrybuty(id);
    }
}

public UstawTarcze(id, wartosc)
{
    if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
        fm_give_item(id, "weapon_shield");
}

public UstawNoktowizor(id, wartosc)
{
    if((gracz_ma_noktowizor[id] = (wartosc > 0)))
        cs_set_user_nvg(id, 1);
}

public DajBron(id, bron)
{
    bonusowe_bronie_gracza[id] |= (1<<bron);
    new weaponname[22];
    get_weaponname(bron, weaponname, 21);
    return fm_give_item(id, weaponname);
}

public WezBron(id, bron)
{
    bonusowe_bronie_gracza[id] &= ~(1<<bron);
    
    if((1<<bron) & (bronie_dozwolone | bronie_klasy[get_user_team(id)] | bronie_klasy[klasa_gracza[id]]))
        return;
    
    new weaponname[22];
    get_weaponname(bron, weaponname, 21);
    if(!((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)))
        engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}

public UstawBonusoweZdrowie(id, wartosc)
    bonusowe_zdrowie_gracza[id] = wartosc;


public UstawBonusowaInteligencje(id, wartosc)
    bonusowa_inteligencja_gracza[id] = wartosc;

    
public UstawBonusowaKondycje(id, wartosc)
    bonusowa_kondycja_gracza[id] = wartosc;

    
public UstawBonusowaWytrzymalosc(id, wartosc)
    bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = wartosc;

public PrzydzielZdrowie(id, wartosc)
{
    new max_statystyka = sizeof doswiadczenie_poziomu-1/2;
    wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]);
    
    punkty_gracza[id] -= wartosc;
    zdrowie_gracza[id] += wartosc;
}

public PrzydzielInteligencje(id, wartosc)
{
    new max_statystyka = sizeof doswiadczenie_poziomu-1/2;
    wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);
    
    punkty_gracza[id] -= wartosc;
    inteligencja_gracza[id] += wartosc;
}

public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
    new max_statystyka = sizeof doswiadczenie_poziomu-1/2;
    wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);
    
    punkty_gracza[id] -= wartosc;
    kondycja_gracza[id] += wartosc;
}

public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
    new max_statystyka = sizeof doswiadczenie_poziomu-1/2;
    wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
    
    punkty_gracza[id] -= wartosc;
    wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}

public PobierzPerk(id, &wartosc)
{
    wartosc = wartosc_perku_gracza[id];
    return perk_gracza[id];
}
    
public PobierzIloscPerkow()
    return ilosc_perkow;
    
    
public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len)
{
    if(perk <= ilosc_perkow)
    {
        param_convert(2);
        copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]);
    }
}
        
public PobierzOpisPerku(perk, Return[], len)
{
    if(perk <= ilosc_perkow)
    {
        param_convert(2);
        copy(Return, len, opisy_perkow[perk]);
    }
}
    
public PobierzPerkPrzezNazwe(const nazwa[])
{
    param_convert(1);
    for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
        if(equal(nazwa, nazwy_perkow[i]))
            return i;
    return 0;
}

public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
        return doswiadczenie_poziomu[poziom];

public PobierzDoswiadczenie(id)
    return doswiadczenie_gracza[id];
    
public PobierzPunkty(id)
    return punkty_gracza[id];
    
public PobierzPoziom(id)
    return poziom_gracza[id];

public PobierzZdrowie(id, zdrowie_zdobyte, zdrowie_klasy, zdrowie_bonusowe)
{
    new zdrowie;
    
    if(zdrowie_zdobyte)
        zdrowie += zdrowie_gracza[id];
    if(zdrowie_bonusowe)
        zdrowie += bonusowe_zdrowie_gracza[id];
    if(zdrowie_klasy)
        zdrowie += zdrowie_klas[klasa_gracza[id]];
    
    return zdrowie;
}

public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa)
{
    new inteligencja;
    
    if(inteligencja_zdobyta)
        inteligencja += inteligencja_gracza[id];
    if(inteligencja_bonusowa)
        inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id];
    if(inteligencja_klasy)
        inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]];
    
    return inteligencja;
}

public PobierzKondycje(id, kondycja_zdobyta, kondycja_klasy, kondycja_bonusowa)
{
    new kondycja;
    
    if(kondycja_zdobyta)
        kondycja += kondycja_gracza[id];
    if(kondycja_bonusowa)
        kondycja += bonusowa_kondycja_gracza[id];
    if(kondycja_klasy)
        kondycja += kondycja_klas[klasa_gracza[id]];
    
    return kondycja;
}

public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa)
{
    new wytrzymalosc;
    
    if(wytrzymalosc_zdobyta)
        wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id];
    if(wytrzymalosc_bonusowa)
        wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id];
    if(wytrzymalosc_klasy)
        wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]];
    
    return wytrzymalosc;
}

public PobierzKlase(id)
    return klasa_gracza[id];
    
public PobierzIloscKlas()
    return ilosc_klas;
    
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
    if(klasa <= ilosc_klas)
    {
        param_convert(2);
        copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
    }
}

public PobierzOpisKlasy(klasa, Return[], len)
{
    if(klasa <= ilosc_klas)
    {
        param_convert(2);
        copy(Return, len, opisy_klas[klasa]);
    }
}

public PobierzKlasePrzezNazwe(const nazwa[])
{
    param_convert(1);
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        if(equal(nazwa, nazwy_klas[i]))
            return i;
    return 0;
}

public PobierzZdrowieKlasy(klasa)
{
    if(klasa <= ilosc_klas)
        return zdrowie_klas[klasa];
    return -1;
}

public PobierzInteligencjeKlasy(klasa)
{
    if(klasa <= ilosc_klas)
        return inteligencja_klas[klasa];
    return -1;
}

public PobierzKondycjeKlasy(klasa)
{
    if(klasa <= ilosc_klas)
        return kondycja_klas[klasa];
    return -1;
}

public PobierzWytrzymaloscKlasy(klasa)
{
    if(klasa <= ilosc_klas)
        return wytrzymalosc_klas[klasa];
    return -1;
}

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
    ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);
    
public ZarejestrujPerk(plugin, params)
{
    if(params != 4)
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    if(++ilosc_perkow > MAX_ILOSC_PERKOW)
        return -1;
        
    pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin;
    get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
    get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU);
    min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3);
    max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4);
    
    return ilosc_perkow;
}

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
    if(params != 7)
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
        return -1;

    pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
    
    get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
    get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
    
    bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
    zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
    kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
    inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
    wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
    
    return ilosc_klas;
}

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
    if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
    new wId = get_weaponid(weapon)
    if(!wId) return 0
    new wEnt
    while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
    if(!wEnt) return 0
    
    if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
    
    if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
    ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
    
    set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
    return 1
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
    message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
    write_short( duration );    // Duration of fadeout
    write_short( holdtime );    // Hold time of color
    write_short( fadetype );    // Fade type
    write_byte ( red );        // Red
    write_byte ( green );        // Green
    write_byte ( blue );        // Blue
    write_byte ( alpha );    // Alpha
    message_end();
}

stock fm_give_item(index, const item[]) {
    if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
        return 0;

    new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
    if (!pev_valid(ent))
        return 0;

    new Float:origin[3];
    pev(index, pev_origin, origin);
    set_pev(ent, pev_origin, origin);
    set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
    dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

    new save = pev(ent, pev_solid);
    dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
    if (pev(ent, pev_solid) != save)
        return ent;

    engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

    return -1;
}

public BlokujKomende()
    return PLUGIN_HANDLED;
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#22 Wysu

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.07.2014 17:17

już biw TRZEba znalazłem ten plugin :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#23 Pan Inżynier

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2014 10:26

Niepotrzebny Ci do tegu plugin, bo wystarczyło to zrobić w silniku, byłoby to prostsze. Aczkolwiek to twój wybór.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych